Followers

Friday, June 26, 2009

kenape eh?


semalam aku masuk bilik awal gler,lam kul 11.30 da masuk bilik. hajat dihati kecil ku
"malam ni mesti tdo awal! mesti!"

masuk bilik,pasang kipas angin,kibas2 tilam,tepuk2 bantal<--puk,puk. okai! boommm. melompat atas katilll ;) 30minit kemudian, pusing kiri,kanan,melentang,menerap,menonggeng. "adehhhhhhhh,apsal mate aku niiiiiiiii"

aku still tak ley tdo. bangun,bancuh susu suam2 kuku segelas. basuh kaki. masuk bilik balik. tarik selimut! aku pakse diri tdo gakkkk...

30 minit kemudian,
pusing kiri,kanan,melentang,menerap,menonggeng.
"haishhhhhhhhhhhhh,degil betul la mate niiiiiiiiii"

last2,korg taw kul bape aku tdo? kul 3 pg ok!
nyampahnyeeeeeeeeeeee,aku nak betulkan balik time tdo aku ni. sbb sem depan kls aku semua kul 8 pagi! so,kalo aku tak betulkan skrg alamatnye jadi cam sem lepas.atie kol kejut solat subuh n pi kls aku ingatkan snooze alarm aku. then aku reject dengan selambek derkkk jeeeeeeeeee...

sory babe ;P bekali2 ohhh aku wat cam tuuu,tapi atie still kejut aku tiap2 pagi ;)

korang rase aku ni nape eh? kene sampuk ke?? ok,kite tye pada yg pakar,
"doc k.A agak2 doc saya ni nape eh?" <--ley tak aku nak tye cam ni?


p/s:tolongla sape2 ade tips cam ne nak kasi aku senang tido memalam ;(



13 comments :

  1. joging petang2..sure penat then tido.;)

    ReplyDelete
  2. siyes?
    ok!
    ptg ni nak jog keliling kg ;)

    ReplyDelete
  3. tak dapat ucapan kot semalam dari... @#$%$#......ha..ha..ha

    ReplyDelete
  4. hMm...

    mayBe UKM kNe wat baRis tiaP2 paGi koT sebLom msUk KLas cm UPNM...
    tiaP2 aRi kuL 6.30 pg da bRis...
    aDe kLas Ke xde saMe jeR...

    haHa...

    ReplyDelete
  5. hasnul -->ok gak tu ennn
    kompem aku tak bangun gakk
    hahaha

    kak t -->alamekkkkkkkkk,kene rejek da ke ni ?
    hehehehe

    ReplyDelete
  6. kalau ada pic kambing ( mcm mr bean) tu..bilang2..pasti menguap..ngantuk..:))

    tak adalah gurau je.. mungkin ada perkara yg bermain di minda anda ni..?

    ReplyDelete
  7. aq xde tips!
    tp kalo aq~
    tdow mmg mudah!isik kepala kat bantal!
    tr0s hany0t!~

    ReplyDelete
  8. Doc KA pi mana? senyap jerk... Tak pew ni asistant die. Jap yerk... nak check... haaa meengikut kanun keseksaan 1.13/4, miss izan ni adew imsomnia... rawatan die sama adew gunew pemangkin tidor atau secara neutral dengan bersunggoh sunggoh...

    ReplyDelete
  9. adeh,asistant die ni bertauliah tak?
    ok2,oleh kerana cam ley caye je en,siap de akta2 gituuuuuu,miss izan akan berusaha dengan sunguh2,tapi mlm ni tak ley tdo lg,gamaknye kene amek ubat tdo nieh kannn ;P

    ade ape2 bantahan?

    ReplyDelete
  10. adik....macam kawan angah gak la...x leh tido...kata dia apa tuh "insomnia" kut.....pi tgk sini
    http://en.wikipedia.org/wiki/Insomnia

    ReplyDelete
  11. siyes?
    ok!
    ptg ni nak jog keliling kg ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)