Followers

Thursday, June 25, 2009

5 hari lg ;)

yeay! tinggal lagi 5 hari. agak2 sempat tak aku nak langsaikan hutang puase b4 bulan ramadhan nt? apeeeeeeee? tak sempat! korg tolong gantiiiiiiii ;)

hari ni berbuka ngan nasi+pajeri nenas+ikan gorng+kicap<--ni wajip ohhh. tp td de makanan tambahan,bege ayam special. ni semua gara2 incek kapan cter sal chicken mcdeluxe kat lam fb! nasib ko kapan,ade bege kat umah aku niehhh,kalo tak kempunan ohhh ;P

mase berbuka td hujan selebat-lebatnye<--berkat aku pose niehh ;P yolahhhh,baru pose sehari da nak kecohh ohhh.

td,mase duk tgu bege nak siap,pi jenjalan umah dayah jap. tye die bile nak pi daftar upsi. katenye 28 ni. tapi tak sure la nak trus dr kl or balik umah dulu pas amek abg die balik dr mesir 26 ni.

nasib aku sempat pi umah dia td,kalo tak merindu la tak sempat jumpe. ;P dekat je tg.malim ngan bangi kan dayah,nt kite jenjalan sesame ok ;) bf ko jaoh da pas ni so,kuar ngan kengkawan je la pas ni...hehehe. farah pon kat serdang je,lg panjang la kaki aku mak aku kate.

mak: pasni sabtu ahad pon tade la hg nak balik umah kan.

aku:nape plak?
mak:dah tu kwn2 semua belah sana ja.
aku: gamak nye laaaaaaaaaaa ;P hahaha

tade la,aku akan selalu balik gak cam biase ;) mak aku nak cakap die rindu la tu kalo aku jarang2 balik nt ;)

tape mak,adik fahammmmmmmmmm ;)

mase pi mandi kat hotspring,mase ni pinjam baju sape nak wat mandi? adelaaaaaaa...hahaha. konon2 tanak mandi,tapi sekali ko tgk air,melompat2 aku ngan dayah nak mandi gakkk. ;P

p/s: dayah pon taw cter sal dak zaba meninggal tu,apsal aku tak taw nieh..haishhhh

14 comments :

  1. k.dyh pn x ganti pose lg...
    xtau bila nk ganti nie...
    =]

    ReplyDelete
  2. selamat ganti posa yer!

    ReplyDelete
  3. banyak nyer puasa ko pecah

    mesti sengaja ni

    ReplyDelete
  4. hotspring... eh panas tuh... melepuh lew

    ReplyDelete
  5. arrrgghh!!!!!!!!!!
    ni yg aku bengang ni!!! ko nmpak x muke aku tgh mrh...
    nk jd hulk da ni...
    npe dtg xbgtau....:(
    dayah masuk upsi eik...
    same gn ct hajar...ho3

    ReplyDelete
  6. salam...

    bagus...hutang puasa elok dilangsaikan cepat..

    bagus..! moga mendapat rahmat daripada allah swt buat miss izan.

    ReplyDelete
  7. ganti jgn xgnti pose tuh!
    selamat bpose!

    ReplyDelete
  8. cm kenal jer ngan dayah tu...
    hihi
    :)
    biar dia jauh ngan boypren dia...
    ni asyik bercinta bila nak study...
    huhu

    ReplyDelete
  9. owh...
    cTer dak zaaba yg jTuh dR tgKat 4 tu eK...

    aWe aDe cTer kT aKu...
    cmNeLaa Leh jaTuh Tu...

    suicide ke...??

    ReplyDelete
  10. ntah la hasnulll
    aku pon ngah mencari ppunca sebenar ni ;)

    ReplyDelete
  11. haa...

    boLeyLaa ko wat cTer nk taKotkan si aKif...
    aDe hanTu kT cTu...

    soh diE pnDah baLek buzen...

    ~hua4...

    ReplyDelete
  12. aah kannnnnnnnnnnn
    kalo ko yg takutkn die kompen die pindah balik buzen

    tapi kalo aku yg cter,kompem die wat derkk jeee...
    hahaha

    ReplyDelete
  13. ko nEh cm da pTus aSa jEr...

    riLek aR...

    Cian pLa aKu tGk kO neH...

    heHe...

    ReplyDelete

leave me some words ;)