Followers

Thursday, June 11, 2009

berdiri tegak

gaya aku sekarang berdiri.
tangan kat sisi.
gaya mengangkat ikrar!

bahawasanya saya,
NORIZAN BINTI MUHAMAD SALLEH,
akan mengurangkan mase saya berinternet,
mendelete ms,fs,tagged,hi5 dan sebagainya,
kecuali BLOG,
akan mengurangkan masa saya berjalan2 tanpa hala tuju di mana2 mall,
mengurangkan masa tidur dan bergayut dengan sesape yg meng call saya,(ade ke?)

dan saya,
NORIZAN BINTI MUHAMAD SALLEH,
akan melebihkan mase saya untuk menelaah pelajaran,
menyiapkan segala tutorial tanpa meng copy dr mana2 pihak,
melepak kan diri kat ptsl hanya dengan tujuan untuk STUDY,
bukan dengan tujuan untuk meng USHA mane2 lelaki kacak di sana!

wahai kwn2,tolonglah kawan mu yg mendapat result yg agak(bukan agak lg,mmmmgggg) sengal lam sem 2 ni!

p/s:hj salleh,ampunkan kesalahan adik selama ni.




20 comments :

  1. izan!ala.xpe!cube lagi sem dpn!0k?

    ReplyDelete
  2. apa keputusan sengal tu? teruk sangat ke

    ReplyDelete
  3. lain mcm jer...siap ikrar lg tuh...

    ReplyDelete
  4. ekceli seme tu bleh buat tapi kena control la. kalu tak dpt control...err...elok la cuba tuk benti.hehe

    ReplyDelete
  5. huh!! xde makne dh sume tu..!! renti je blaja..blh kawen dah..

    wakakaka

    ReplyDelete
  6. brenti blaja? kawen?
    de ke laki yg nak bini mengonggggg cam izan ni kakkk...
    sob3~

    ReplyDelete
  7. ni ptt berikrar dpn parents nih
    heheh

    gud luck

    ReplyDelete
  8. lu baca ikrar ni depan parent lu ar. baru menusuk ati

    ReplyDelete
  9. aah

    jangan ckp jer

    ikrar depan mak ayah

    ReplyDelete
  10. haha
    result terok sgt ke neh?
    tah2 dekan ni
    hehe

    xpe,
    srtuggle for the next sem taw!
    good luck (awal2 da wish)

    ReplyDelete
  11. sabar ye izan... next sem wat yang terbaik.... k.dyh pn mcm tu gak...
    =[

    ReplyDelete
  12. I to the Zee to the A to the N

    GO izan go!

    U can do it!
    Just do it

    ReplyDelete
  13. u can do it izan
    maaf kalo sya ckp dekan tuh wat izan mara ;)

    ReplyDelete
  14. ikrar jgn tak ikrar OK!

    jgn today ikrar biler balik UKM lupa dah!

    ReplyDelete
  15. izan,cube lg sem pas nie..kO leh wat,parents kO pon dh ykin dgn kO..insyallah bleh..amek rsult nie sbg pbkr smgt ko nk stdy hard sem dpn..jgn buang gitu je..okeh??chaiyOk'2..huhuhu..snyum cket..

    ReplyDelete
  16. huk3~~~
    meonnnn...
    sdey gler ni...
    nak kol ko kdt tadeee...

    p/s:mlm ni aku kol ko...

    ReplyDelete

leave me some words ;)