Followers

Saturday, June 20, 2009

memerut

hari ni bangun pg awal ohhh..kul bape anak harimau? pukul 5 pg! sbb pe anak harimau? sbb mlm td tdo awal,so ley bgun awal la kannn.

kesimpulan nye hari ni aku nak tdo awal supaya aku ley bgun awal. n betulkan balik mase tido aku supaya aku ley bangun awal pg. sbb jadual aku sem depan semua stat kul 8 pg. kalo sem lepas kls aku semua belah ptg,tp sem ni aku saje amek pg supaye aku lebih bersemangat hendak nye...;)

tapi malangnye nasibku pg ni,bangun2 je trus pi mandi,then solat,tibe2 lam kul 7 pg...perut aku memerut rase nak terputus urat kentutttttttt...sory bahasa agak kurang sopan sbb kapten kutuk mata aku n menyebabkan semua org kutuk menda yg same! siaplah kau wahai kapten berotak pink! huahahahaha <--gelak setannnn

bila perut aku stat memerut,ape yg biase aku buat? tdo! tu satu ubat yg bagus supaye aku tak marah2 org lam umah (pernah ke aku marah deme?) tdo punya tdo,sampai kul 11 aku tdo,bangun still sakit perut,tapi malas nak layan perut tersebut,aku pon bangun la menelan nasik goreng telur ntah sape masak pg td bersama air kosong dr peti ais je. malas nak wat air<--semua gara2 perut..

tibe2 lam kul 1 tghari,de panggilan telefon dr insan lame yg tak tepon aku...jeng2~ siapakah makhluk tersebuttt? nak taw? betul ni nak taw? esok sambungan nye...<--boleh tak aku nak lari cam ni je? ;P


ni bukan muke aku time memerut td,lg truk dr ni aku rase

p/s:kapten,i nak saman u ok,sbb kutuk mate i! jage u! tamo masuk pic lg pas ni,majokkkkkkk (ok! kembali gedik)



9 comments :

  1. tak la,makan siput lala mlm td...
    da taw tak ley makan saje nak makan gak...
    ;P

    ReplyDelete
  2. kapten? pink?
    huhu..
    ley lak escape cmtu..cte la bia abes..hee

    ReplyDelete
  3. saje nak soh akak bace lg sok...
    hehehe

    ReplyDelete
  4. ya ke nak saman kepten atau nak sayang kepten.... ha..ha..ha

    kepten samannya 8000.00 tunai mampukah

    ReplyDelete
  5. saman laaaa...
    cam ne incek haruan lak yg tentukan jumlah saman nye ni...
    haishhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. Gua datang nk jemput lu mkn kenduri kt blog gua.
    Ikut baca doa skali lagi bagus.

    Follow terus pun takpa.

    Budak budak kt blog gua tu dah tak seimbang,ramai berat ke belah punk.

    dah 7 hari gua merantau jemput kenduri..

    ReplyDelete
  7. luffy kak izan majuk
    aiyokk tak tau

    kak izan syg jgnlah majuk
    at least ur eye comel mine small le
    haiz

    bersyukur dgn apa yg kita ada

    ReplyDelete
  8. tak la,makan siput lala mlm td...
    da taw tak ley makan saje nak makan gak...
    ;P

    ReplyDelete

leave me some words ;)