Followers

Tuesday, June 23, 2009

merapu meraban

hari ni acik aku plak demammm,sian oh die. anak die? aku n mak aku yg bela. hubby die keje je 24 hours,pi keje time anak masih tdo,balik keje plak anak dah tdo. bak kate hj.salleh. tapi aku tak salahkan abg ipar aku,die cari duit pon untuk anak bini die gak kannn...

so,hari ni aku yg wat semua keje umah kecuali masakkkkkkk,sbb kalo aku yg masak mmg telebih sedap la nt. siap jiran sebelah nak tumpang berkelah makan sama. lalala~ ;P

biase nye,akak aku kemas2 yg lam umah aku kat luar umah termasuk la sidai kaen. tapi hari ni luar dalam umah aku wat,siap belakang umah lg,tolong mak aku sapu daun durian n manggis. sesape nak makan manggis n durian mai la umah aku,tp kene panjat sendiri la erk,letih kot nak layan korg kalo dtg umah aku ramai2 serentak.

2 minggu lg nak balik ukm balik,adehhhhhhh...cepat je cuti. dulu tak sabar nak abes cuti, ni tamo balik lak. ley tak aku nak angkat ukm tu letak belakang umah aku? tak ley? aku tawwwwww...;(

p/s:n3 merapu meraban sebab dpt panggilan hangen dr seorg wanita yg rase dirinya tergugat. salah aku ke? aku tak ingin la! tu semua cter lame! ops! emo ok aku mlm ni...jgn nak wat lawak ngan aku! huh.....



12 comments :

  1. kak izan
    asid nak tak?
    simbah mulut perempuan tu

    ReplyDelete
  2. siapakah wanita itu. adakah beliau "nek nak" dlm drama astro yg nak mende org x nak? huahuahuahua ... yer, nak asid x??? xoxoxooxox

    ReplyDelete
  3. nanti kirimlah buah Durian & Manggis yek :-)

    ReplyDelete
  4. wah...ann dah minta kirim buah lah...larikkkk!!!!

    ReplyDelete
  5. apa kata ko masak.... kami nak tumpang berkelah kat sana...boleh ka?

    ReplyDelete
  6. xuen n frodo -->skg bukan rase nak asid kasi m16 ley tak? tembak kasi mati dr jauhhhhhhh

    kak ann-->ley2,tapi ade upah nye...hehehe

    fariena-->kenapa nak kane lari? kak ann jadi hulk ke bila makan buah? ;P

    haruan-->aku masak? erkkkkkkkk...lariiiiiiii

    ReplyDelete
  7. iZan yG mSak...

    hMmm...

    aKu piKer 16 kaLi nk mKan...

    ~hua4...

    ReplyDelete
  8. hasnullll,ko lom rase lg.kalo da rase,siap nak mintak tapau aku rase
    hahaha

    ReplyDelete
  9. haHa...

    pe Lagi...
    nNt kaLu aKu dTg UKM ko mSakLaa ek...
    nNt aKu aJk aWa sKali mKn...

    ~hua4..

    ReplyDelete
  10. kalo ko ajak hawa,ko kene ajak akif sama...
    ;P lalala~

    ReplyDelete
  11. haha
    buat ukm yang baru la kat blkg umah :P

    ReplyDelete
  12. naNti aKu ajak sKaLi diEr...

    tP aKu xKan beNarKan ko Ltak UKM kt bLakaNg uMah Ko...

    jauH shyiaL aKu nK peGi...

    suSa Laa aKu nK JmPe awa...

    haHa...

    ReplyDelete

leave me some words ;)