Followers

Sunday, July 19, 2009

taip laju-laju

sila abaikan etika pemakai aku time ni,sgt selekeh sbb aku nak cepat,kalo tak yan tanak anta aku kat kmtr ukm ;P


aina gedix coz nak peluk2 ibu gak,huh! jeles2~

minggu ni memang penat. kls,tutorial semua da start. n melibatkan diri jadi ajk tugas-tugas khas(ttk) dan ajk acara sempena kejohanan sukan Ibu Zain. even penat,tapi syok,sebab dapat tolong jayakan acara sukan ni. pic tgk kat fb je eh. malas nak upload kat blog yg cam lembab je ni kan ;P

juara keseluruhan blok D,aku blok A. tape adat pertandingan ;) aku hanya menyokong dan menjaga acara lontar peluru. saingan memang sengit,sampai tak ley nak temtukan pemenang sbb asik batal je lontaran mereka. hahahaha.

kaki terkeluar la,lontar tak betul la. hahaha. papepon respek ar sebab nak gak masuk kan ;) thanx kepada yg menjayakan kejohanan sukan Ibu Zain secara lansung mahupon tidak lansung ;)

jumaat pi mines, layan hary poter. sabtu pi umah warden aku dulu. melawat die,sebab da rindu dan lame gler tak pi tgk die. masih sihat seperti dulu. tapi die asik berkata kat aku:

"la,ni nape ni jerawat duk penuh 1 muka ni"

hampehhhhhhhh,itu yg ibu persan perubahan aku?? hahaha....aku jawap:

"stadi bu" hik3~

dapt jumpe lia,aina,aisyah,farah n aisah. mmg best ar...;)

p/s:sape kate aku comel? sila claim hadiah ok ;P lalala~





11 comments :

  1. miss izan comel!
    hadiah nk claim di mana???
    haha~
    :P

    ReplyDelete
  2. anaklaut kata miss izan comel..:))

    ReplyDelete
  3. izan!!!!!!!!!
    jmpa ibu xajak aku!!!
    jeles! jeles! jeles!!
    mn aci...
    korg plan diam2 je eik...
    ibu sehat???
    rindunye... cm ne lak aina dr johor bley dtg???

    ReplyDelete
  4. datinIzan,
    1. tahniah kerana berjaya melaksanakan tanggungjawab sebagai urusetia KSIZ
    2. datok pun dah tgk harry potter. tgh mlm khamis tu. balik kul 5am ke ukm. ha3
    3. bagusnya melawat ibu. psttt. ibu ada anak bujang ek? adakah??? lalala

    ReplyDelete
  5. xuen--> miss u to dear ;)

    shahrul-->ibu ade anak bujang sorg,sebaya ngan miss izan. lalala ;P

    aton-->deme dtg nak amek sijil spm la,aku pon taw last minute,ko marah aina die yg plan ;P
    hahaha

    kak tie-->maceh ;P

    geeds-->alamekkkkkkkk,adiah da abes la ;P
    hahaha

    ReplyDelete
  6. comelnye.....ha...nak adiah...heheh

    ReplyDelete
  7. datinIzan,
    oh!
    patutlah!
    hahaha

    ReplyDelete
  8. jerawat maknanya ko masih anak2 lagi

    hehe

    ReplyDelete
  9. kalau studi...jerawat pnuh 1 muke ek>
    apekah..?
    peww~

    ReplyDelete

leave me some words ;)