Followers

Friday, July 02, 2010

cool jumper contest

Rules and regulations:
  1. Rakamkan sebarang gambar anda atau bersama kawan2 dengan aksi lompat yang paling cool.
  2. Gambar yang diedit secara sederhana atau yang unedited juga diterima.
  3. Be my follower --> Nina Aman
  4. Repost entri ini di blog2 anda dan tag 4 kawan.
  5. 2 foto dengan aksi lompatan paling cool akan disiarkan di blog saya dan berpeluang menerima hadiah menarik.
  6. Tarikh tutup: 4 JULAI 2010
okey, ini adalah kali pertama aku join contest dalam blog ini. sumpah sebelum-sebelum ini aku belum pernah join mana-mana contest walaupun dah nak dekat setahun lebih aku berblog. keinginan tu ada, namum bila terasa diri macam tak layak je kan..HAHAHAHA. sumpah gletis nak layan kau izan oi.

keyna yang taged aku supaya join contest ni ;) thanks to keyna once again.

empat orang yang aku nak diorang join contest ini adalah :
  1. ezzaty
  2. acan
  3. atie
  4. topex

okey, ini gambar yang aku rasa macam nak layak tak layak je nak masuk bertanding. HAHAHA. semoga aku beruah kali ini untuk menang! oleyh!


okey, done for today. hanya update pasal taged dan contest. HAHAHA. aci tak? aci tak? aci kannn...kau nak aci pi India la izan oi...


with❤:izan®

4 comments :

  1. dey minaci, sy kena juga ka?

    hahaha...

    ReplyDelete
  2. kalau rasa rajin buat la...
    HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. nak buat..tapi malas..HAHA
    ko tolong buat kan tuk aku leh? aku bg gambarnye..
    ;P

    ReplyDelete
  4. cis! baik aku masuk kan gambar aku sampai sepuluh. wakil irang yang aku taged
    hahahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)