Followers

Tuesday, July 13, 2010

tembamnya...

selama 2 minggu aku bercuti, makanya dua minggu jugalah si tembam bersenang lenang sahaja. duduk terperuk di corok parking blok D kolej. akhirnya semalam aku manjakan sedikit beliau. mula-mula cari nahas juga. tak mau hidup la ape la. memang saja la kan nak cari pasal. di sebabkan alan suka pesan "cuba awak buat slow-slow. bersabar" memang tak nak hidup la u! alan jugak yang datang start kan si tembam. 2,3 hari ni berulang alik alan masuk UKM. hantar barang, bawa aku pi beli barang. angkat barang masuk dalam bilik. semua alan. aku? apa lagi, ambil kesempatan la. HAHAHAHA

dasar wanita suci kau izan. okey-okey. thanks so muchoooo dear. esok-esok i susahkan u lagi okey?

dan semalam mandikan tembam. dah macam hape je tengok. berabuk-rabuk. erk, kenapa la perut aku ni;. asyik nak membuang aje. salah makan ke??? dah la. malas nak mentaip lagi. perut wat hal korang yang kena marah!



with❤:izan®

7 comments :

  1. amboi..ayunya memanjakan si tembam hehehe

    ReplyDelete
  2. nia: moto je ke???
    hahahhaha

    cheqna : hahahaha. termalu plak!

    ReplyDelete
  3. pinjam moto 2 tahun boleh? nak bawak gi praktikal. huhu...

    ReplyDelete
  4. acan : boleh, tapi izan nak kenakan sewa boleh? sebab lepas ni izan praktikal tak guna dah moto ni. hehehehe

    ziela : ambil la. tapi kene ambil dengan tuan dia sekali. hahahaha

    hans : iya ;))

    ReplyDelete

leave me some words ;)