Followers

Wednesday, July 14, 2010

katak pink

ini lah hasil keras tangan aku yang tak ada seni ni. berusaha okey buat katak pink ni. semata-mata nak bagi pada...jeng jeng jeng. okey, nanti dah bagi baru masuk gambar dalam ni. mata katak tu aku guna pensil je. sebab aku cari puncher nak tebuk kertas tak jumpa plak. and katak ni macam gemuk sikit sebab sengaja buat gemuk. sebab gemuk tu comel. sapa kata tak comel, bagi aku sepuluh sebab yang munasabah. malam ni nak try buat beruang dan ikan pula. nanti aku jaja dalam ni lagi.

sekarang nak pikir, macam mana nak potong kertas ni bagi betul-betul bulat. sebab tangan aku ni kalau pegang pisau atau gunting asyik gigil-gigl je. macam orang sakit parkinson pon ada la....

babai! dan sehingga ketemu lagi ;))

with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)