Followers

Thursday, October 14, 2010

sunway lagoon (part 1)

percutian di tengah waktu aku sangat busy. eceh...tak da la busy mana sangat pon. cuma time ni aku ada 5 assignment, 3 pembentangan dan sedang sibuk menghabiskan kredit untuk call mana-mana company yang sudi untuk ambil aku praktikal. tak la busy mana kan..berbanding orang lain yang nak praktikal short sem nanti, bukannya sem depan macam aku ni ha, tapi still tak da masa nak siapkan kerja kumpulan kan? sapa la tu..malas nak ungkit banyak-banyak, sebab tu aku ungkit sikit je dalam blog ni ha. sebab aku tak busy pon. HAHAHA. tapi tak pe, semuanya telah selesai. kerja pon dah siap. thanks to all my group member, tanpa anda siapalah saya ini. eceh...

untutk pengetahuan, aku dengan alan je yang ke sunway lagoon ni. ajak ramai, tapi semua cancel last minute. kami teguh dengan pendirian masing-masing gigih nak nak pergi juga. sebab kalau tak pergi cik izan kita ni akan hamuk satu kampung. biasalah dah biasa dimanjakan. penat saya nasihat dia, pergi lain kali, sebab kerja banyak yang tertangguh...tapi nak buat macam mana? saya hanya pembantu beliau...(perenggan ini di karang oleh my PA)

thanks to alan for all the ticket, lunch, duit minyak and tol. dan haku? hanya pergi sana dan enjoy! hujung bulan ni kita makan meggi je la kan uuuu...duit masing-masing dah tak da. ini lah seperti kata pepatah, "biar papa asalkan bergaya". contoh yang sangat tepat saya rasa untuk perenggan ini. kita teruskan dengan sajian gambar di sana. harapnya gambar-gambar ini cukup untutk menceritakan segalanya. kalau tak cukup, aku akan tambah caption kat bawah tu. harap maklum.

 ini adalah bertujuan untuk tunjuk jam sunway lagoon itu.

mainan wajib untuk kami...

hati ku di tusuk duri..ecehhh...

holoh holoh holohhh..jinak!

berjumpa lagi di part yang seterusnya jika ada. muah!



with❤:izan®

2 comments :

  1. dulu saya ingatkan sunway lagoon tempat mandi2 je...rupanya banyak lagi ek

    ReplyDelete
  2. nampak secocok dengan beruang tersebut. huhuhu...

    ReplyDelete

leave me some words ;)