Followers

Monday, March 22, 2010

kenduri


ok,cerita berabad dah ni. sampai pengantinnya pon dah dua kali bersanding. hahaha. aku pergi majlis yang dekat Kampung Jawa je. kenduri adik ipar angah aku. aku ialah adik kepad angah aku dan pengantin perempuan adalah adik ipar kepada angah aku. aku haruslah ada kerana dengan adanya kehadiran ku akan memeriahkan lagi suasana majlis. ceyeah! blah! tukang habiskan lauk ada la.


SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA KAK WAWA DAN ABG SOFFY

p/s: segala gambar diambil dari album facebook angah aku. ;)

5 comments :

  1. jadi kamu ialah biras kepada pengantin perempuan, pandai tak saya?

    ReplyDelete
  2. acan,..tepat sekali.izan adalah biras yg menghabiskan beras,,,hauhauhauhauhauhauhuahuahuahuahuahuahauhau...izan..pe cerr

    ReplyDelete
  3. http://akugilagardenia.blogspot.com/2010/03/beautiful-blogger-award.html

    ReplyDelete

leave me some words ;)