Followers

Sunday, July 18, 2010

my friend dah ada blog

dear diary,

ecececeee.. diary la konon. eh, ikut suka hati aku la nak tulis dear diary ke, dear buku ke, dear azlan ke. eh, kenapa ada dear azlan pula ni. HAHAHAHA. saja, dah lama tak mentulis nama azlan dalam blog. karang kata aku sudah melupakan beliau sahaja. pemberitahuan. saya dan azlan masih dalam keadaan baik-baik sahaja. kepada sesiapa yang ada terlintas mendoakan kami tidak baik-baik itu, adalah di sini dimaklumkan bahawa sila doakan baik-baik. kalau siapa mendoakan sesuatu yang buruk untuk orang lain, doanya itu akan kembali kepada pendoa. eh, faham kan apa yang aku nak sampaikan ni. kalau tak paham, sila baca berulang kali. kerana pembacaan yang berulang kali akan membuatkan kita lebih faham. begitu lah juga dengan kehidupan, kesilapan yang berulang kali berlaku pasti ada hikmah nya. okey, tak da kena mengena. aku faham. sila boikot dalam blog anda sendiri. sini blog aku..

eh, tergarang pula. bukan apa. bila dalam keadaan sejuk ini mood untuk marah itu semacam kurang kan. so nak warm up balik la ni. eh, tadi semasa mambuka facebook saya ada nampak seorang kawan saya post status sebegini :
"ak xreti men blog neh..so, kalo blog ak boring..xinteresting...lame...kire markah ak rendah la? adil ke? bleh eh camtu? ape? boleyh? abes tu, ak nk bwat mcm mane? ..............~"
hahaha. finally kau ade blog. eh, dia ni kan dulu. semasa aku baru-baru hingusan sekarang dah kering baru membuat blog. dia adalah manusia yang sering tanya aku. ape kes best sangat la kau main-main blog ni. then apa kau dapat dengan jaja cerita kau dalam blog. ape ke hal plak la nak metaip-taip hari-hari bagi orang lain baca. sekali dia kena buat blog da. tadi selepas sahaja membaca status yang berbaur hiburan hangat buat aku. lalu aku mencari no telefon beliau. dan bertanya khabar. al-maklum lah. sudah lama tidak bergurau senda. padahal dalam hati aku nak ucap "TAHNIAH! SELAMAT BERBLOG".

terasa seperti sudah memulangkan paku ke dalam kepala dia. sedap kan paku aku bagi? sebenarnya dia kena buat blog sebab kena buat. ala, nanti kalau dia dah bagi link dia dekat aku. aku jaja sampai laku dalam blog aku. lepas tu aku nak tanya dia balik soalan yang dia pernah tanya aku dulu. wah! apa perasaan anda berblog sekarag? hahahaha.. puas hati!

eh, sudah lah. nanti kita berborak lagi eh diary. hari pon makin sejuk mencengkam sampai ke tulang. kalau melayan blog. sampai ke sudah aku tidak iron baju. oleh itu mari layan katil. eh, layan azlan dulu pon best juga ;)

sehingga ketemu lagi.

with❤:izan®

5 comments :

  1. hahaha
    member ekau lambat dapat seru
    ekekeke


    den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

    p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis

    ReplyDelete
  2. nasib dah sampai seru. erk! lain macam pulak...;P

    ReplyDelete
  3. mane, kalo bkn kerana subjek course ak neh, xde seru2!!!! ngahahahaha...lg satu....ak xsuke blogging!!! ak suke bace jek!!! cis, cis, cis, dan cis!!!

    ReplyDelete
  4. dem...~ kalo bkn sbb subjek neh, xde nye smpai seru ak nk berblog!!!! ahahaha
    ....ak ttp xsuke blogging! ak suke bace blog! nokhtah erna! ahahahaha dem dem dem dem dem~

    ReplyDelete
  5. oh, pandai cikgu nak main-main komen entry org pula yer...
    HAHAHAHA...Kalau yer pon, tak kan la sampai 2 komen sekali.;D

    selamat berblogging nazwan!
    kah kah kah

    ReplyDelete

leave me some words ;)