Followers

Friday, July 16, 2010

sekumpulan ikan kecil yang comel

malam semalam aku tak boleh tidur. aku rasa gara-gara makan nasi goreng seefood yang rasa macam nasi goreng ikan masin. tapi okey la dari yuni dan yona makan bihun goreng tapi umpama tali tangsi keras sahaja. tahu apa itu tali tangsi? sejenis tali yang digunakan untuk memancing tu. kalau tak tahu anggaplah sahajalah ini ilmu baru untuk hari ini. sudah jadi blog ilmu nampaknya blog ini. HAHAHAHA.

tadi ke kelas teori organisasi bersama DR.Rohayu. bersama di sini bukanlah bermaksud aku berjalan kaki bersama ke kelas dengan beliau mahupun duduk bersebelahan dengan beliau. namun bersama di sini bermaksud DR.Rohayu is my pensyarah for this subject. shes always mention about we are gonna be prepare for our latihan industri. bila dia sebut je latihan industri terus kepala lutut aku bergetar-getar. bak kata orang kedah ketaq pala lutut cek. padahal before ni kalau sesiapa yang lain selain dr.rohayu yang sebut LATIHAN INDUSTRI. tak menjadi masalah pon buat aku. tapi kenapa bila dr. rahayu yang sebut terus terasa semacam angin laju lalu di tepi telinga. dengan bunyi zapppppp...okey, its enough! you are already exagerate the situation.

oh, berbalik kerana aku tidak boleh tidur malam tadi. aku telah menghasilkan sekumpulan ikan kecil yang comel. aku namakan mereka kawanan ikan comel. kenapa mereka bolah jadi kawanan? sebab penjodoh bilangan la kan? sekawan ikan berenang. tak pon sekawan burung berterbangan. walaupun penjodoh bilangan ini salah. namum aku nak gunakan juga. sebab ini blog aku. jangan kau pertikaikan apa yang salah dalam blog ni. kau pergi buat pembetulan di blog kau! HAHAHAHA.

kejam!

dan ini dia, sekawan ikan ;))



with❤:izan®

3 comments :

  1. kehkehkeh..entry hang tak penah mengecewakan aku..gelak guling2 aku dengaq tali tangsi tuu..wahahah..lama tak dengaq weyh orang nyebut benda alah tu....

    amboii...kretip nya...

    ReplyDelete
  2. ikan nie jenis ikan darat ke???

    ReplyDelete
  3. violet : ah, terharu aku. hahahaha

    anon : ikan udara. best kan???

    ReplyDelete

leave me some words ;)