Followers

Sunday, May 24, 2009

i luf u bery hard laaaaaaa...

kali ni miss izan di tag oleh seseorg yg menyanyangi miss izan lebih dr dirinye sendiriii..ahakz! perasannnn...

tag ni di beri namaaaa...
TUGASAN HARIAN.

1. Bilakah kali terakhir anda cuci toilet?
ha? toilet? ape tu? hahaha...semalam kot.

2. Pencuci apa yang anda guna?
lupe la,tapi brand ZHULIAN k. coz my mum ejen ZHULIAN yg tegar...huhuu

3. Dalam seminggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?
setahun sekali.so kalo lam seminggu nak kre bape kali eh? 1/12 kalo kot..miahaha

4. Apa tugasan terakhir anda menjelang malam?
makan,habeskan lauk yg kat dapur tu. bak kate org veteran.tak baek membazir kannnn..lalala~

5. Apa menu hidangan makan malam anda paling simple?
tomyam ayam 1+nasi goreng pataya+ayaq suam k.(tu yg simple k) hahaha

6. Minuman anda selalu buat waktu pagi?
air kosong yg lam peti ais tu.

7. Sebelum tido, apa yg anda suka lakukan?
verangan k,pas da siap mewangikan gg ku yg putih bersih ni...lalala~~~

p/s: tag nie tak seswai tuk dijawap oleh org bujang+pemalas yg cam adik ni angah oiiiii...hahaha

8 comments :

  1. Makanan tu tak simple ok. hahaha

    Bersihkan umah setaun sekali, sure sebelum raya kan kan kan.

    ReplyDelete
  2. makanan tu makanan macam orang dah kawen aje. makanan bujang bungkus aje la ataupun mother masakan

    ReplyDelete
  3. apa pulak x sesuainyer dik oiiii...soalan2 sesuai utk calon pilihan mertua kan?

    ReplyDelete
  4. dah bole kawen dah ni rajin sungguh

    ReplyDelete
  5. to bu-->ececece...taw2 je la bu ni...
    hahaha...tapi kan betulak kusyen tiap2 hari ley tak kre as kemas umah? hahaha

    haruan tasek-->makanan tu oder je di kedaiii...kan simple n available gituuu...huahahaha

    angah-->cam tu,kompem la adik tak menjadi pilihan...sob3~

    atan-->hahaha....perlian disituuu k.

    ReplyDelete
  6. kalau aku jawab pun
    aku ckp aku rajin

    lalalaa

    ReplyDelete
  7. tang mane yg rajin tu? muahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)