Followers

Saturday, May 02, 2009

HELPpppppppppp....


sape de cadangan nak kasik pe kat anak buah aku yg beday nye semalam tuh? semalaman n sesiangan aku pikirin pe hadiah yg ley kasik die gune lame2 sket,maklumlah bebudak ni cepat bosan sket. kang aku kasik barbie,die da beso kottttttttt...nak kasik hp aku? nehi mungkinnnnnnnnnnnnn...kedekut punye maksu! hampeh la sape dapek maksu cam aku..

cadangan! cadangan! cadangan!

p/s:bajet below 50 hengget ehhh..ingat aku kaye sgt nak kasik die hadiah mahal2? aku pon ngah miskin kotttttttt...huahehehe

21 comments :

  1. eh,ingtkn bwh 500..rupenye 50,xP..hek2
    em...blnj aku la 50 2,>.<

    ReplyDelete
  2. haha. ade lak PSP bawah 500 lep?
    aku rase ko patut bagi dye baju.
    baju? oh clishe nye idea aku.

    ReplyDelete
  3. alep>>ko gilerrrrrrr,mhl la alepppp..
    tak mampu...huhahaha

    topex>>baju apakah?

    ReplyDelete
  4. baju dalam?
    haish..
    baju renang?
    ahaha~

    ReplyDelete
  5. kecik lg kot nak pakai baju dalammmm...
    kah3...
    baju renang?
    ok,cdgan yg boley dipertimbangkannnn...

    ReplyDelete
  6. baju kurung~ izan ko stadi km ke?

    ReplyDelete
  7. hoho..
    ko bagi la benda2 yg leh dye awak g kelas. :P

    ReplyDelete
  8. alep>>aku tak stadi ponnnn km,hehehe
    baju kurung? ok gak tuuu...=)

    topex>>ha! aku taw pe...huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. hoh?
    ape dye?
    ko jgn merepek la zan..
    budak skola xleh bawak peti mesin basuh gi kelas..

    ReplyDelete
  10. izan..bg aku ubat saket gg je la..

    ;p

    ReplyDelete
  11. hihi oit2..dak tuh pompuan kan?kasi je teddy..xpon kalo ni die ingt sket,ko kasi custom tees...ko design pastuh die pkai~

    nah link..kot2 mmbantu~hihi

    http://forum.lowyat.net/topic/614418

    ReplyDelete
  12. topex>>mane ko taw aku nak kasik mesin basuh ni? hahaha...
    ngarut ja la ko ni...

    atee>>nt beday ko aku kasik ubt gg je la eh? satu set,tooth paste+brush skali.kre package ar tu...hehehe

    kapan>>sgt bernasssssssss...
    cute gitu!
    act,akak aku da kasik custom tees tersebut,so aku tak ley curik idea die...huk3~~~

    ReplyDelete
  13. anak buah ko perempuan kan..

    hadiahkan aku ler... seorang lelaki kacak...

    mesti dia suka ;p

    ReplyDelete
  14. dr kasik kat die baek aku amekkkk...
    hahahaha

    ReplyDelete
  15. emmm,
    banyak idea ni

    based on age:

    4-6 = soft toys
    7-9 = full set of stationery (saya pernah dapat dari kakak sedara dlu..best sangat..dlm beg kertas..dia letak mcm2..)
    10-12 = stoy books/stuffs eg. purse, blouse, bag etc (sebab dlm umur ni, dia da bole jg dn hrgai brg2) tp kalau dia minat haiwan, bg je baby tortoise..murah je..siap dgn akuarium dn aksesori semua..xsmpai pn rm50

    semua di atas itu adalah idea semata2
    terpulang pada kekreatifan izan sndri ye

    hrp idea sy membantu izan


    p/s: anak buah cik izan, kalau abg bf maksu kamu, abg hadiahkn one day trip to zoo negara..hehehe



    gagaga~

    ReplyDelete
  16. wahhhhhhhhhh,bes nye nak bw anak buah maksu pi zoo,amek pic banyak2 eh,pastu share ngan maksu nt...
    hehehehe

    p/s:kalo maksu die nak ikot tak ley ke?
    (mood gatal disituuuu)hahaha

    ReplyDelete
  17. hahaha

    maksu dia opkos la kena ikot
    nanti bf maksu gatal dengan perempuan kt zoo plak

    hehehe~

    ReplyDelete
  18. almekkkkkkkkk....
    blushing! hehehe....

    ReplyDelete
  19. izan..bg aku ubat saket gg je la..

    ;p

    ReplyDelete

leave me some words ;)