Followers

Friday, May 08, 2009

topex,topex.


1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
thanx kepada topex,coz kasik aku award yg cute cam aku ni...hahaha(aku menggedix lagiiiii)
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
orang yg bagi award ni adalah. topex, topex ni blaja same kat ukm ngan aku,die ni hebat gler lam stadi2 ni,but humble sket...(naik minyak la ko topex dengar aku puji ko niiii,hahaha)
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
1.aku izan
2.aku seorg perempuan
3.aku anak kepada hj salleh n hjh rodziah
4.aku adik kepada rosni,roslina,ahmad appendi n suzana
5.aku suke makan,kwn2 aku dulu pgl aku perut stokin.
6.hobi mase kecik2 dlu kumpul stem(ortodox glerrrr) hahaha
7.aku suke lelaki,(bukan lesbo ok)
8.tak suke org padang aku cam aku ni baru kuar dr UFO
9.ape lg niiiiiiiii,da tade idea niiii,ha!
10.aku seorg yg pendiam,kalo org tu diam ngan aku! (yg ni auta,bukan fakta)
p/s:topex,laen kali 5 dah ar,ni sampai seplohhhh...penat aku menipu ni.hahaha

6 comments :

  1. ahakss~~

    perut stokin?? knp x panggil perut lori tangki kargo jer....

    ReplyDelete
  2. haha.. humble la sgt kalo da bodo tu bodo gak. ahaha~

    ReplyDelete
  3. ikmal-->perut stokin better than perut kargo(perut kargo tolak kayu n batu je kotttt) hahhaha

    kapten-->de yg nak mkaan kaki kot ni????

    topexx-->yeke? buktikan....huuhuhuu

    ReplyDelete
  4. haha xleh bla nak buktikan kebodohan.
    hish.
    :PP

    ReplyDelete
  5. haha xleh bla nak buktikan kebodohan.
    hish.
    :PP

    ReplyDelete

leave me some words ;)