Followers

Sunday, December 27, 2009

aku lah calon menantu pilihan

yeay! finally sunday! tapi esok sama je macam sunday kot. sebab aku tak de kelas hari isnin. what a lovely land..land? orang semua akan menghadapi monday blues. aku akan menghadapi monday clues...clues? blue's clues. jumaat sabtu lepas dan ahad hari ni akan dihabiskan dengan bersenang lenang di katil. kenapa tak keluar jalan-jalan izan? saja,malas nak paksakan diri kena cahaya matahari. kan ai memang suka duduk bilik je. tengok movie kat bilik. makan kat kafe kolej. then balik bilik,baring kat katil. tidur...

zappppp.kene panah petir jap. nak mentipu tak teragak-agak. semalam nampak neighbour sebelah bilik aku angkat barang baru balik shopping. aku dengan selamba "baru balik shopping eh kak?" akak? "hehehe,aah beli barang sikit" aku? *sikit ko kate? sampai berpelastik aku nampak*

seperti biasa,aku tak rasa jeles pon tengok budak-budak ni pi shopping ke,tengok movie ke,makan kat luar ke. sebab aku memang suka duduk kat bilik je kan. oloh oloh olohhhhhh...calon menantu pilihan sungguh!

p/s: takpa izan,jpa masuk lambat,lambat la duit ko habis. think positive!



12 comments :

  1. xdak class ari isnin? x patut sungguh!

    ReplyDelete
  2. calon menantu pilihan la sangat. hahaha

    ReplyDelete
  3. btul2..lambat masuk..lambat abis..nge~~~ kita senasib..

    ReplyDelete
  4. atie watie-->jpa sambut krismes kot kak tie..huaaaaaa

    ReplyDelete
  5. amalina-->ish ish ish,memang patut! ;)

    ReplyDelete
  6. oh nada-->nak aku listkan nama ko gak ke nada?
    muahahaha

    ReplyDelete
  7. ain-->nasib tak baek la tu ;P
    hahaha

    ReplyDelete
  8. shopping kat mydin je hekeleh..

    ReplyDelete
  9. simple but nice r pelamin tuuu

    ReplyDelete

leave me some words ;)