Followers

Wednesday, December 23, 2009

gemuk tandanya aku gembira

setelah di tegur oleh beberapa orang lalu aku berasa yakin untuk mengaku dengan bahawasanya aku telah nampak sedikit gemuk dan berbeda dari dahulu. mula-mula pasal gambar aku yang aku upload dalam fb. yuni kata,aku nampak gemuk dalam picture tu. aku ingat,disebabkan oleh sudut gambar tu diambil je. then layan kan je komen yuni sekadar nak menggembirakan hati sendiri.

ni picture yang yuni kata aku nampak gemuk dari dulu.

kemudian athiah kata aku nampak gemuk sebab aku pakai jeans yang agak longgar. dan tidak menyarung skinny jeans aku seperti biasa. pastu aku pon layankan aje,sekadar hendak gembirakan hati sendiri jugak. sebab aku mmg suka pakai baju banduan dalam penjara. untuk menampakkan aku gemuk.

seterusnya teeguran dari ezkandar. malam masa aku sampai kolej aku ajak ezk datang makan puding roti. masa turun-turun je dari kolej ezk kata aku nampak lagi cun kalau gemuk-gemuk macam ni. arghhhhhhhhh...aku iyakan jugak sekadar nak gembirakan hati sendiri lagi.


namun,kata-kata dari mak su wani yang disampaikan oleh athiah membuatkan aku berani mengaku yang aku memang dah nampak gemuk sedikit dari dulu. or dalam erti kata lain berat aku telah menambah dengan sendirinya sebanyak 4 kg sepanjang cuti-cuti malaysia di rumah. ini bermakna usaha aku berjaya! ;)



21 comments :

  1. naseb bek aku tak jeles..hahahahah

    ReplyDelete
  2. takpe,gemuk sket jer..tu tanda bhgia..:-)

    ReplyDelete
  3. budak gemuk, budak gemuk, budak gemuk, budak femuk,budak gemuk... :-p

    ReplyDelete
  4. bukan gemok la..berisi skit ajer...janji kamu sihat...ok

    ReplyDelete
  5. gemuk? syukur, tu tandanya murahnya rezeki...hehe.

    ReplyDelete
  6. violetless-->aku kot yang nak kene jeles ngan ko...hehehe

    ReplyDelete
  7. avid-->kalau aku kurus pon aku sihat je rasanya. hahaha

    ReplyDelete
  8. jmr-->kalau gemuk banyak lagi lagi lagi bahagia la kan? ;P

    ReplyDelete
  9. acan-->tu dah tahap nak kena lempang lelaju tu! ;P
    kah kah kah...
    sokey,tengah bahagia ni mmg ramai yang jeles. ;P

    ReplyDelete
  10. kak atie-->thanks kak tie. akak je yang memahami izan. ;)

    ReplyDelete
  11. anaklaut-->dulu time kurus keding pon muranh gak rezeki. so sekarang bertambah murah la kan ;)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. gemuk tang mne ek?
    huhuu...
    nk lagi gemuk...meh kak ida derme lemak? mau?

    ReplyDelete
  14. mylife-->pic tu semua pic lama,mana nak nampak gemuk nya. nanti aku post pic baru. ;P

    ReplyDelete
  15. luvida-->tang tettttttt...hahaha..

    ReplyDelete
  16. lempang laju2? ai lari laju2... lalalalalalalala~

    ReplyDelete
  17. lari la,nanti izan upah org tolong kejarkan ;P

    ReplyDelete
  18. ish..bkn gemukk da..mana da gemuk..behsa ja ila tgk....wahh..yg cik violet turun 4 kg..kamoo lak naik 4 kg..apakah rahsianya??ihiih..ila pn nak naikn berat bdn ckit neh..huuh

    ReplyDelete
  19. ish..bkn gemukk da..mana da gemuk..behsa ja ila tgk....wahh..yg cik violet turun 4 kg..kamoo lak naik 4 kg..apakah rahsianya??ihiih..ila pn nak naikn berat bdn ckit neh..huuh

    ReplyDelete

leave me some words ;)