Followers

Friday, December 25, 2009

taged zaman kanak-kanak from acan

Nama penuh :
Norizan binti Muhamad Salleh.

Tarikh lahir :
23 Feb 1989.

Tempat anda dibesarkan :
Felda Tolak Selatan,Sungkai,Perak.

Siapakah nama kawan rapat anda semasa kecil :
dayah,farah,ayin and gmah

Apakah nama permainan anda yang anda ingat semasa kecil-kecil
:
main nyanyi-nynyi kat pokok nangka. setiap sorang amek sebijik buah nangka yang still melekat kat pokok and verangan yang kitorang ni kumpulan ELITE. masa tu ELITE femes ohh..kah kah kah...gila gedik kalau nak bayangkan sekarang.

Kalau anda bergaduh dengan kawan anda, apakah perkataan yang anda akan sebut kepadanya :
"ok,fine. aku cari kawan lain" hahaha

Di kawasan manakah yang menjadi tempat anda bermain :
dekat sekolah agama rakyat,kat pokok nangka,tepi rumah mak teh,reban ayam tinggalan ayam ayah aku.

Apakah cita-cita anda semasa kecil :
peguam. hahaha...kau ingat senang ke?

Apakah kartun yang anda gemari semasa kecil :
sailormoon! dengan kuasa bulan akan menghukum mu!

Makanan ringan apakah yang anda borong di kedai :
jeruk jambu yang biji still ada. aku makan biji dia je sampai kena masuk spital. hahaha


Nyatakan nama kawan anda semasa kecil yang anda teringin sangat berjumpa :
adha luqman. ko dah besar mana eh skg?

Apakah gelaran anda semasa kecil :
izan anak pak njang salleh kedai.

Nyatakan seberapa banyak rakan bloggers anda yang anda ingin tahu zaman kanak-kanaknya :
atie,lemanto.

p/s: aku paksa korang buat. tak buat aku sumpah bisul vuntut seploh hari.



3 comments :

  1. main nyanyi-nynyi kat pokok nangka

    hahaha..serius ni macam sial.

    ReplyDelete
  2. siyes avid. ni la permainan yang aku rasa sampai tahap nak sorok muka aku lam jamban! hahahaha

    ReplyDelete
  3. siyes avid. ni la permainan yang aku rasa sampai tahap nak sorok muka aku lam jamban! hahahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)