Followers

Friday, December 18, 2009

nasi king

setelah 4 hari duduk kat rumah angah aku dengan hanya makan,tidur,tengok tv,sidai baju dan lain-lain perkara "wajib tayang" yang aku lakukan. akhirnya! ya akhirnya aku keluar ke klinik ibu dan anak meneman kakak ku mengecekkan diri beliau untuk kesihatan ibu mengandung dan anak yang di kandungnya. dari pukul 2 kitorang sampai kat sana sampai pukul 4 tak siap-siap lagi. sekali tekanan darah ke hape ntah tentang darah akak aku berada di bawah tahap normal. lalu beliau di berikan suntikan tambah darah? ye kot...aku ni bukan pernah mengandung.so, aku pakai main tulis apa yang aku faham dari apa yang angah aku terangkan. nanti aku mengandung aku tanya doctor tu habis-habis.

da settle semua ingat nak pi beli lence jap. sekali round punya rounders. tak de lence acuvue yang memenuhi citarasa si pemakai cantik seperti ku. aduh! kecewa. bagi tidak menghampakan aku. kakak ku dengan baik hati telah membelanjakan adik nya yang baik sepanjang tempoh berada di rumah beliau di "NASI KING"



lepas ni aku teringin nak makan prosperity burger la. sebab aku bau cina sebelah aku makan time tengah tunggu angah aku jumpa doc.



21 comments :

  1. jom makan prosperity... nk kasi cair segala selsema yg menyumbat hidung ni. huhu...

    ReplyDelete
  2. tu ape tu norizan? waffle ke? (keadaan sedikit kejakunan)

    ReplyDelete
  3. apakah itu izan? puding roti bersama chocolate ka? bernafsunya aku.

    ReplyDelete
  4. tringn nk mkn prosperity burger gak....

    masa kul 12-3PM yg murah skit kan?? rm 9.95...waktu lain rm11++..tgk iklan dlm paper dlu...huhu

    ReplyDelete
  5. jom makan weih
    belanja aku
    hahhaa

    ReplyDelete
  6. acan-->jom! acan blanje kan? ;P
    muahahahaha

    ReplyDelete
  7. amalina-->roti apa ntah. dia cam roti biasa je,cuma tebal sikit. atas dia ade peanut+choc+color rice. rasa boleh tahan la. nyam2~

    ReplyDelete
  8. yob-->ko bernafsu terhadap roti?
    hahaha...roti biasa je. cuma tambah mende2 kat atas dia. ;)
    sedap!

    ReplyDelete
  9. Mr.Homosapiensz-->aah.mc value luch mmg murah sikit ;)

    ReplyDelete
  10. hans-->erk? aku kene blanje ko? ko la kene blanje aku. baru kena ;P

    ReplyDelete
  11. ali-->nak belanja aku abc?
    yeay! hahahaha

    ReplyDelete
  12. belanja? errr... emmm... aaaa... boleh la... kita gi time pukul 12-3 ye. huhu...

    ReplyDelete
  13. tu nasik ke??ke aku jakun sangat tak nah tgk nasik rupe lagu tuh??

    ReplyDelete
  14. chentamaya-->jom makan,ko blanje aku kan ;P deal! gagagaga

    ReplyDelete
  15. chentamaya-->jom makan,ko blanje aku kan ;P deal! gagagaga

    ReplyDelete

leave me some words ;)