Followers

Wednesday, December 16, 2009

selamat selamanya

setelah sekian lama aku perap picture kenduri kawen akak sepupu aku. meh sini meh berimpum ramai-ramai aku nak tayang semua picture kenduri hari tu. tak da la semua. mana yang ada muka aku dah la. muka orang lain? sila lawat blog orang lain tersebut. blog aku makanya penuh dengan muka sapa? muka ayah aku..hahaha.ok tak lawak.

kita nak mulakan dengan apa? mulakan dengan sambutan hari raya aidil adha aku di kampung parit kasa,parit buntar. actually the original pronouncation is parit buntaq. sapa tak taw nak baca cam na meh menuntut ilmu menyebut sebutan word-word kedah dengan aku.kenapa aku beraya di sana? dan kenapa tidak beraya di rumah sahaja? sedangkan di rumah lebih selesa dan ramai kawan kan? ini adalah kerana paksaan ayahku unutk beraya di sana. tidak! jangan menfitnah ayahku sebegitu. ini adalah kerana kitorang masih mempunyai tanggungjawab untuk beraya dengan tok aku di kampung. mana nak tumpahkan kasih sayang yang melimpah ruah ini kalau bukan pada beliau seorang.


tiba-tiba mood nak tulis pasal kenduri hilang. jadi mood raya aidil adha plak. kita layan picture raya dulu la.
first of all kena tatap muka aku yang amat suci dan murni di pagi raya. sebab setelah membuat dosa berganda-ganda and telah di maafkan pada pagi nya. boleh tak sambut raya setiap minggu. wat dosa banyak-banyak pastu mintak maaf. ko ingat ko ape izan?

abaikan kakak ku yg kelihatan seperti anak dara manakala aku plak kelihatan seperti anak mak dara. memang dari dulu kalau jumpa kakak aku dengan aku je,mesti orang akan kata dia adik and aku kakak. ceit!

cukup la kan sikit-sikit. nak tengok lebih-lebih kat pesbuk la. eh-eh aku da open pesbuk aku kepada insan-insan yang nak add tanpa sebab. baru-baru ni je. sebab....saje! ;) kang ade plak junior-junior aku kata "kak izan ni sombong la tanak approve kite kat fb" bukan tak nak. tapi kadang-kadanng status aku di lebel sebagai 20sx. so tak nak la adik-adik terjebak dengan gejala tak sihat cam tu.

cerita kenduri next entry.tapi kalau aku tetibe nak post lusa ke tulat ke ade la yang tak kene tu. sila dail 013-644 tekan tekan tak dapat.


11 comments :

  1. ayu sngguh... =) salam singgh dear.. cntik header.. =)

    ReplyDelete
  2. banyak tul kenduri skang ni huhu

    ReplyDelete
  3. wa....dah tukar cat baru yek umah?...ingat salah masuk umah tadi ...hihihi..

    ReplyDelete
  4. hans-->hari hari raya bagiku <--boleh dak nak komen lagu tu? hahahhaa

    anak gemilang-->sapa yg ayu? izan or header? ;P
    anyway thanks dear ;)

    ReplyDelete
  5. nobuta-->kenduri mmg banyak.termasuklah kenduri tahlil.

    mawar berduri-->saje tukar mood sempena nak sambut tahun baru ;)

    ReplyDelete
  6. bile tukar layout nie..hari ni baru sedar..comel header...

    ReplyDelete
  7. semalam ;)
    secomel tuanya kah?
    muahahaha

    ReplyDelete
  8. semalam ;)
    secomel tuanya kah?
    muahahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)