Followers

Wednesday, December 23, 2009

semua barang pinjam


biasa kalau aku pi mandi memang aku pakai baju lengkap and bawa towel je. toiletries semua dah ada kat toilet. ha,ni memang tabiat yang tak baik. aku suke tinggalkan bucket toiletries aku dalam toilet je. seolah-olah toilet hostel ni cam toilet rumah plak aku buat. tapi oleh kerana hari ni aku bakal menempuh alam perseksian sedunia,maka aku saja-saja je pi mandi dengan pakai towel je. ala-ala seperti walk way hostel pon cam walk way rumah aku. sila jangan membayangkan yang bukan-bukan. izan tak suka tu. kang ai babab uols...

dan seperti biasa juga aku akan mencapai kunci di dalam laci lalu menuju ke bilik air dengan towel sahaja. sambil bernyanyi-nyanyi kecil lagu i wanna i wanna touch u,u wanna touch me too..bla bla bla...amek bucket toiletries masuk dalam shower room,lalu mandi sambil sambung nyanyi. sangkut kunci kat tepi dinding.

siap mandi,tinggalkan bucket dalam toilet. jalan menuju ke bilik dengan langkah mak yong. kemudian baru perasan yang aku bawa kunci motor masa pi mandi tadi. bukan kunci bilik! what the big???? terus gelabah pi bilik yona nak pinjam baju and nak tumpang solat asar. yona plak tak de kat bilik. then naik atas balik. bayangkan aku hanya bertowel ke hulu ke hilir. bilik aku aras 5 bilik yona plak aras 1. what the big again???

then ketuk pintu bilik depan aku ni ha. nasib amoi cantik tu nak tolong aku buka pintu guna kad. but still tak ley. last-last pi bilik ain pinjam shirt dia. then berjalan dengan hanya memakai shirt ain dan towel ke blok sebelah meminjam seluar hayyan. and tumpang solat asar jap. lepas tu ke bilik yuni dengan baju ain dan seluar hayyan. mintak tolong yuni temankan aku ke pejabat. lalu ke pejabat dengan memakai baju ain,seluar hayyan,tudung hayyan dan di temani oleh yuni. tungu punya tunggu felo yang bertugas tak datang jugak. last-last pengetua yang datang. aku tebalkan kulit muka aku yang cam lidah buaya ni,mintak kunci.

sempat lagi pengetua perli aku;
"bawa kunci moto nak ajak mandi sekali kot"

aku;
"hahahaha" tu je la yang mampu. dalam hati tengah tahan je malu yang tahap kalau nak ukur guna termometer,boleh terkeluar merkuri dia tu.

pengajaran di sini,jangan verangan masa ambil kunci. tengok betul-betul kunci peti besi ke kunci cawat besi korang ambil tu.



8 comments :

  1. tak mampu menulis apa-apa selain ketawa... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhaa...

    ReplyDelete
  2. hahaha...klasik ah...patutnya cina tu gelak se-round dulu...

    ReplyDelete
  3. tula verangan apa ntah..

    woit!verangan sexy dan hot ke weh?

    lawak la hg ni..

    ReplyDelete
  4. acan-->gelak la sampai esok ;p
    hahaha

    ReplyDelete
  5. avid-->nasib la dia tak wat cam tu.
    hahaha

    ReplyDelete
  6. violetless-->tu la. dah hang puji aku sexy dan hot sgt. trus teperasan. kah kah kah

    ReplyDelete
  7. harini baru dapat berenti gelak. muahaha...

    ReplyDelete
  8. harini baru dapat berenti gelak. muahaha...

    ReplyDelete

leave me some words ;)