kantoi aiiiiiiii...
malu! malu! maluuuu...
yan ade masalah dengan celcom,so die pon sign up la under celcom . nak check tgk bill and so on semua boleh yer. tapi kome kene la sign up dulu.
and salah satu advantage yg best lam website ni,korg ley check transaksi korg. sama ada msg or call,credit transfer...semua bolah la...*kagum gila aku*
korg semua mesti dah tahu kan? aku je yg baru tahu mende alah ni*nampak sgt buta IT aku ni...
pas korg register then masuk kat customer service, then customer care.then online customer services.
tak paham? call je la 1111 terus...mintak bantuan dengan operator celcom yg sore sedap2 tuh ha. nak calll aku pon ley. aku mmg sukeeeeeeee...miahahaha
tapi ingat,tanya hanya yg perlu. ;)
then log in masuk yerr... ala,korg ikut je la direction dia. malas aku nak ajar satu2. boleh? *setan merasuk mataku*
then korg ley cek bill and all that kan? korg kan lg pandai IT dr aku. takan nak kene ajar kannn ;)
after that,*dah rupe wat essay dah aku ni* korg ley cek segala maklumat msg and call korg kat situ. and yg menjadi masalah sekarang kitorg saje je la menggatal pi cek kan yg boifren yuni punya akaun. miahahaha
nak taw apa jadi?
esok eh korg tanye yuni sendiri.
and aku pon terkantoiiiiiiiii...1st time msg bebanyak la plak diorg nak gatal2 ajar aku check mende2 alah ni...
lansung tade rahsia lg dah aku kerap msg and call sapaaaaaaaa...
baru ingat nak wat kezutan gituuuuuuu..miahahaha
p/s: ai malu taw kene tangkap basah cam ni ngan kwn2 ai...muahahaha
call sapa cik zan?gile aa rajin update blog time bizi cmni..kagum2..tahniah2..
ReplyDeleteehem2 sape tu?
ReplyDeleteizan.... shhhhhhhhh.....
ReplyDeleteyg xpkai bill?
ReplyDeletehee~
yg pak pakai bill pon ley cek ;)
ReplyDeletejust sign up je ;P
selamat mencuba!
topex tanye kat aku..
ReplyDeleteaku tau sape..
hik3
;p
topex tanye kat aku..
ReplyDeleteaku tau sape..
hik3
;p