Followers

Tuesday, November 03, 2009

proses penajaman minda


finance? muahaha...
nak kata aku tak ley jawap aku da sental sehabis mungkin setakat yg aku mampu...nak kata boleh jawap,aku da kata td kan? aku maen sental je *tapi sentalan penuh makna ye,ai baca buku!*

aku tgk muka bebudak yg laen pon kerut2 nak jawap paper finance td. tapi yg menerujakan aku jawapan yuni sampai one and half booklet ohhh...mencurah2 idea dia...teruja aku! aku pon mintak tambah satu booklet lg...*mana boleh ohh nak kalah ngan yuni* muahahaha

gila keji aku,tak taw nak jawap pe pon still nak mintak booklet tambahan,tapi bila aku tgk bebudak yg kuar awal tak plak aku nak ikut sama kan kuar...gila pe,masa tu baru sejam setengah dah de student yg kuar! wawawahhhhhhh....respek and saspek aku...

tapi mmg tak tenang la hati aku nak jawap paper finance td,sebab aku lapauuuuuu...aku sempat lahap roti je sepotong,then nescafe secawan...dah la paper dari kul 3.30 ptg sampai 6 ptg. gigil2 aku jawap paper td. siap2 aku ley berangan kalau la ade org antakan aku nasi goreng ayam time tu...mmg aku ajak dia kawen! *motip? ajak kawennnnnn*

pas ni jgn harap aku nak pi exam ngan perut lapau lagi. nehi,nehi and no!

p/s: ingatkan kalau perut kosong minda tajam,rupanya makin tumpul sebab kebulur nak makan nasi! ;(




2 comments :

leave me some words ;)