Followers

Friday, November 13, 2009

mak su terbaik..ahakz!

semalam sampai rumah kakak aku dah malam. anak2 buah aku semua dah tidur. pagi td diorg semua siap2 nak g sekolah kakak and abg aku nak g kerja aku masih tidur. kul 8.30 kakak aku kejut kata ana tanak pi sekolah nak duk ngan aku kat rumah. baru aku bangun. kakak aku tinggalkan 10 hengget buat belanja. jadila. boleh gak wat beli ais krim. hehehe...

kita kasik gegar rumah ibu nanti ya ana. mana itu budak? dia ada kat bawah duk tgk kartun. aku kat atas baru siap mandi ni. bawah tudung saji ade roti canai myb abg ipar aku beli pg td. eh2,masih pagi kan...

tapi aku teringin nak makan nasi goreng. aku cakap;

maksu: ana,hari ni kte lunch nasi goreng je eh?
ana: ok!

oh,senang ini budak,apa kau masak dia makan. muahahahahaha

dah2,aku nak pi tolong kakak aku sidai baju dia yg lam mesin basuh tu. korg yg takde kerja sila cari kerja. jgn nak mlepak je depan laptop! babab kang!




9 comments :

  1. x anta pun nasik goreng tu... lapar ni...

    ReplyDelete
  2. acan--> ingat ini delivery kah? muahahhaa

    ReplyDelete
  3. amy--> nak jugak??? erkkk..da abes la ;P

    ReplyDelete
  4. syaf--> yes i am! ;) terima kasih...

    ReplyDelete
  5. hey nasik goreng...hey sungguh lazat...

    =p

    tp izan msk lazat ke?

    ReplyDelete
  6. itu jgn tye,kompem la lazat! ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)