Followers

Monday, November 09, 2009

K.I.S.S


ohhh,takmo takmo...jgn nak pikir benda yg tak baik bila nampak tajuk. sgt la noti ok...kiss! opkos la korang akan terbayang what? oh no! sgt lucah...izan tak suke! *sungguh gedix gaya penulisan ini izan,sila kembali ke jalan yg lurus dan di redhai*

keep it short and simple (kiss)
dah ramai yg biasa dengan word ni kan. but usually it stand for
keep it short stupid*omaigod izan! u said that word*

kadang2 bila kite terlalu nak short and simplekan sgt perkataan tu. ala senang cter. korg kalau nak taip msg kat aku tolong jgn terlalu simple and short. sebab aku ni jahil sikit bab2 memendekkan perkataan ni.
as example:
lik (balik ke bilik)
mek(ambil ke mek klate)
lau(kalau ke halau)

arghhhhhh..aku ni dah la nak taip msg pon malas kan. sebab tu *ok,kat sini jejaka2 diluar sila ambil perhatian* aku lebih suke call terus dr nak ajak aku berchat gune khidmat pesanan ringkas gitu. salah satu sebab kenapa aku malas nak taip2 msg ni. sebab keypad cancel aku kat fon tu rosak. so,kalau aku salah taip msg aku kene clear field terus! tak ley nak cancel2 2,3 huruf yg salah tu.

ahah! lg satu...amatla malas untuk baca msg yg tulisannye kejap kecik kejap besau. kalau nak manje2 ngan bf or gf korg ley. but not with me. *ko sgt jelek izan! banyak songeh!*

tapi kan,kalau aku ade bf or suami nanti ni pesanan kepada beliau;

"abg,pergi kerja jgn silentkan fon,sebab syg nak msg abg selalu,bukan sebab rindu tapi nak pantau kot2 ur secretary goda abg! syg jeles!" *sila muntah di dalam baldi yg di sediakan*

p/s: menerima urutan di spa umpama hidup di syurga seketika ;)




7 comments :

  1. hihi..ble dah terlalu singkat perkataan tu dah jadi lain plak bunyi nya.... :)


    secretary zaman sekarang dah ramai yg baik2 tau...xde masenya nak goda2 boss ni...kui..kui..kui.. ;)

    ReplyDelete
  2. zan, ko ham x pe ku lis?
    prkts k.i.s.s.

    ;)

    ReplyDelete
  3. izan,ko paham tak pe aku tulis?

    muahaha...
    masih boleh di baca ;P

    ReplyDelete
  4. zan dak cuk....
    hahhahahaa!

    sape pegi spa??

    ReplyDelete
  5. zan dak cuk....
    hahhahahaa!

    sape pegi spa??

    ReplyDelete
  6. izan budak bucuk,still ley difahami...
    muahaha

    sape? sape? sape g spa???

    ReplyDelete
  7. izan budak bucuk,still ley difahami...
    muahaha

    sape? sape? sape g spa???

    ReplyDelete

leave me some words ;)