Followers

Saturday, November 07, 2009

im cool bebeh.


no more entri emo-emo...im cool bebeh! ;)

segala kekusutan adalah amat di kesali,di harap peminat-peminat yg menantikan miss izan yg dahulu boleh bersabar. segala percaturan hidup miss izan kita lam pengubahsuaian...agar tidak menyakitkan mana2 pihak yg terdekat.

*aku terasa diriku begitu berharga*

semalam,masa pas makan kat poktek kan dapat pujian ke perlian aku tak tahu. so berasa amat vangga. nak perli pon tak pe,ade aku kesah? muahaha*izan,cool izn. mulut ko cam longkang 2,3 menjak ni*

aku ade bace beberapa blog yg aku folo and ada gak yg aku tak folo tp aku bookmark je. makin menjadi2 agenda cilok mencilok entry and copy mengcopy pic and bagai kannn...

haish2,sgt noti uols ni skg,ai babab kang...nak? tanak? baek jgn wat cam tu...
kan ade blog sendiri,otak sendiri,tulis la ikut idea sendiri...
ade muka sendiri,kamera sendiri,guna la pic sendiriiiiiii...*aku je ley copy dr fb kakak aku*
sgt tak original taw korg ni,izan tak suke ohh korg cam tu...
tak tulen,tak asliiiiiii...

ohhh,apa direpekan ni...layan,layannnnnnnn...

shhhh,shhh,shhh...kan tengah dengar ceramah ni...respek skit adik2 yer...

gtg,nak sambung stadi m.a. isnin ni paper.

p/s:ha! jgn nak copy2 pic ai yg perasan cam tuttttt tu and all my entry yg cam haram jadah sikit ni...ai marah nt,sape takut? *sila bace dengan nada geli-geli*



8 comments :

  1. ala..ape men copy2 entry ni??
    kalau x de idea sgt....tulis je mepek cm blog kak ida kn?
    hahaa

    ReplyDelete
  2. auw
    baru ingat nak plagiat entry u.
    tp u da warning, ai takut jadinye.
    ai plagiat u je la bole??

    ;p

    ReplyDelete
  3. plagiat tu ape bebeh?
    jgn la gune perkataan yg bombastik sampai ai tak tahu...
    wahahaha

    ReplyDelete
  4. plagiat tu ape???
    g cek buku biz com ke, mis ke, ais ke..dewan bahasa dan pustaka ke..

    ReplyDelete
  5. plagiat tu ape bebeh?
    jgn la gune perkataan yg bombastik sampai ai tak tahu...
    wahahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)