Followers

Friday, May 21, 2010

aku dirumah

petang ni aku nak balik rumah. kat mana rumah? alamat? no rumah? jiran siapa? nantila cerita. yang penting aku nak balik rumah. dah sebulan tak balik ni. rasa macam nanti kompem orang kampung sambut aku dengan bunga manggar. muahahaha...bukan bunga manggar. dekat luar pagar pon belum tentu ada orang tunggu kau izan oi. its ok. hj.salleh akan tunggu kat luar pagar KTM Tanjung Malim malam ni. hehehe


izan : mak,adik nak balik esok boleh?
mak : esok bukan hang ada kelas sampai petang ka?
izan : aah,lepas kul 6 tu adik terus naik komuter la. sampai tanjung malim dalam kul 8.30 macam tu kot. boleh?
mak : tak payah la. balik hari sabtu la. malam-malam ni mak risau la....
izan : okey...

punya la kecewa semalam. ingat dapat la balik malam ni. so dah boleh makan nasi dan lauk mak masak malam ni. tapi tak pe,sebagai anak yang mendengar kata,saya pasrah dan menurut perintah T___T.

with❤:izan®

1 comment :

leave me some words ;)