Followers

Wednesday, May 26, 2010

this is what we call mak datin

dalam family hj salleh ni ramai mak datin terlampau. kalau bab melaram,menghabiskan make-up maksu,mak cik, dan mak ngah deme. haaa...bak sini bagi make-up korang dekat anak-anak buah aku. kompem licin bin licau diorang balun.

balik rumah minggu lepas,along aku bawa kitorang pi tengok perabot terpakai dekat felda trolak timur. aku pon saja je la kan nak ikot. bukan ada rumah lagi pon nak beli perabot. setakat jamu mata je la. aku ingat ada perabot je la. sekali sampai sana. ada peti aih, ada kipas angin, ada tempat garu belakang dan pendek kata macam-macam ada.

tapi yang pasti, benda yang anak buah aku si aisyah duk pulun mengamuk tak mau balik kalau abid dia tak beli ni ha...ni benda alah ni. memang tak boleh blah! dia jual kasut patung apa ntah ni. memang totally plastik! but look sooooo cute when aisyah put it on her feet.  HAHAHAHA.. harga? rm 2 sahaja....


dalam kereta aisyah siap cakap macam ni lagi.

aisyah : esok aisyah nak pergi sekolah la. nak tunjuk kat kawan aisyah kasut baru aisyah.
kak long : abid,abid dengar tak tu. aisyah cakap dai nak pergi sekolah..esok aisyah kena bangun pagi-pagi la kan...
aisyah : ye la! aisyah nak pergi sekolah...

HAHAHA...sebelum ni aisyah paling liat nak pergi sekolah! ada kasut rm2 terus nak pi sekolah.


gaya aisyah ke sekolah. AHAHAHA

OKEY, ini bukan cikgu aisyah. tetapi kakak aisyah. si nada ;) saja duk menyakat adik dia. HAHAHA

2 comments :

  1. konpius aku nada ngan nurul..huhu

    ReplyDelete
  2. ok,nanti aku wat entry khas pasal anak2 buah aku. hahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)