Followers

Monday, May 24, 2010

taraaaaaa....

oleh kerana aku tiada di UKM weekend yang lepas,maka segala urusan komen aku hanya mampu balas tadi ok, sila buat semakan if aku tak reply lagi komen korang. semua duk asyik tanya pasal mr.izan je kan? itu ke mr.izan? ini ke mr.izan? tiba-tiba aku terfeeling artis kejap hujung minggu lepas. HAHAHA

actually siapa yang ada add aku kat fb maybe dah boleh teka kan sapa mr.izan. sebab ade certain-certain post aku ade dia komen. but not all la. takut ternampak sangat plak nanti...BLAH! kau ingat ade orang duk stalk ko je ke izan oi? HAHAHAHA.. aku dah tukar relationship status aku with mr.izan.

sebelum-sebelum ini aku ada ja masuk gambar aku dengan mr.izan seperti di dalam post ini , post ini , post inipost ini , dan juga post ini. dah la, itu je yang larat aku nak copy balik link dia. kalau korang perhatikan betul-betul banyak sebenarnya. tapi semua aku dah crop. oleh itu. meh sini aku tayang yang aku tak crop ;)


itu sahaja buat setakat ini. gambar selebihnya hanya untuk tatapan peribadi. marap maklum. kang aku tayang semua ada yang mengamuk-ngamuk mintak lagi... HAHAHA.

and before terlupa,aku dapat juga yang start dengan A. mr izan a..k.a ALAN. nak buat macam mana? dah jodoh. amin...


with❤:izan®

2 comments :

leave me some words ;)