Followers

Thursday, May 27, 2010

kaki ayah aku kene jahit

tengah aku update blog tengah hari tadi angah aku hantar mesej tru fb. katanya kaki ayah aku kena jahit. aku ape lagi,kelam kabut la call. kata ayah kakinya kena pemotong mozek. ada la dalam 10 jahitan. haish! nak luruh jantung aku. syukur tak kena urat ke hape. kaki sebelah kanan dekat bawah buku lali yang sebelah dalam. aku pon tak tahu keadaan nya macam mana.

cakap je nak balik dan-dan ayah cakap tak payah. sebab dia pikir aku ade exam rabu ni.boleh plak dia cakap cam ni : kaki ayah je,bukan nyawa! haish! nak kena tunggu nyawa ka? ayah ni suka buat ayat macam tu. babab kang!

lepas ni duduk rumah je la eh ayah eh. bawa-bawa berehat. dah la acik dengan abg en tak de kat rumah. pi shah alam. sian kat mak nak kena jaga ayah. minta-minta la tak teruk sangat.

i will always love u ayah...


with❤:izan®

4 comments :

  1. nak like entri ni tp xde butang like cm fb la plak... ;p

    ReplyDelete
  2. mak ai, 10 jhtn izan?

    xpe izan, ko jgn risaw. insyaAllah xde pape tu taaw. mak ko ade jg haji salleh!

    ReplyDelete
  3. Uish.. seriau je bace..

    Hopefully ayah cepat baik lah yek :)

    ReplyDelete
  4. bunyi macam sakit jer .... sekarang apa cerita ?

    ReplyDelete

leave me some words ;)