Followers

Tuesday, May 04, 2010

preCUTI

oleh kerana ke genting khamis lepas. mr izan dah mintak cuti untuk 2 hari secara berturut-turut. makanya dating pon secara berturut-turut. HAHAHA..heaven gila! tapi kira jadi tiga hari la beliau cuti. sebab minggu lepas kerja malam. selasa malam kerja balik kul 6 pagi rabu. hari rabu jumpa,khamis pergi genting. jumaat dating lagi. sabtu duk bilik je masing-masing dan ahad ke rumah mertua angah aku bersama-sama melawat baby ;) dating, dating dan melting! HAHAHA

so,cerita satu-satu ya. ;)

hari : rabu.
lokasi : putrajaya.
ditemani : mak cik guard yang handal memancing.


okey,nampak tak mr izan kat sebelah tu. picture ini memang sengaja di crop kan. harap maklum.

how dare u kata i pakai baju hujan! ;(

dah-dah. tak payah copy picture aku yang tak senonh kat atas tu. nah,aku bagi muka aku sebijik. ko nak buat apa dengan muka aku? nak buat fs baru? ms baru tuk aku? oh,terima kasih. tak payah penat-penat aku nak handle fs and ms yang penuh dengan muka aku tapi aku tak tahu apa pon ;) fine! u boleh copy!

pergh! perasan gila kau ni izan. konon ada orang nak guna muka kau buat fs and ms lain. kau ingat kau artis? HAHAHA. saja feeling artis. kata hot ;) eh-eh mana mak cik guard ni?

ko nampak mak cik ni kecik je kan? sekali dia campak kail,sekor dia dapat.dua kali campak dua ekor. aku rasa ade la dalam 20 kali dia campak kail. so kire ka sendiri berapa dia dapat.

p/s: this is scheduled entry.

2 comments :

leave me some words ;)