Followers

Sunday, May 16, 2010

LUNCH KITA HARI INI ;)

dah lama aku mengidam nak makan benda alah ni. korang tahu tak ape ni? tak tahu? ok. aku pon tak tahu. nanti kalau aku dapat makan. kita sama-sama tahu ok. HAHAHA...

entry sampah sebab aku tidak berada di depan laptop sekarang. di mana? sama-sama kita nantikan. MUAHAHAHA


P/S: ini pon entry berjadual. aku tak de di depan laptop untuk membuat sebarang pertanyaan. hujung minggu ini aku membuat perancangan awal supaya aku tidak menjadi cacing kepanasan di bilik. sumpah bosan!

3 comments :

  1. bot wap! (steamboat)...

    jom gi makan izan. 21 ringgit je, makan sampai muntah... hohoho...

    ReplyDelete
  2. bukan nak hajak aku skali acan nih..

    ReplyDelete
  3. yaya, jom gi skali... ololoh, cian dia tak kena ajak. kita pura2 couple ea nanti...

    ReplyDelete

leave me some words ;)