Followers

Monday, May 17, 2010

sampai juling

setelah berhempas pulas naik bus,turun bus dan memerah keringat memikirkan idea idea idea.oh tiba-tiba idea datang bergolek-golek macam gasing.aku telah membuat tranformasi hebat dengan menggantikan layout blog yang telah usang di makan dek anai-anai. aku ni cepat bosan. baru 2,3 bulan pakai layout yang lama dah tukar layout lain. kalau korang tak bosan tak pe. sebab aku yang buka blog aku sendiri tiap-tiap hari. sampai nak muntah,muak dan loya-loya membaca hasil taipan sendiri berlatar belakang kan layout yang sama tiap kali aku nak baca. sudah la mentaip dengan penuh perasaan syok dan perasan sendiri. korang tak bosan maksudnya apa? yeah! may ALLH bless u ;)

dari semalam telah mengedit html coding yang membuatkan aku rasa nak terpelanting menatap lappy sampai nak hamuk petang tadi kat mr.izan sebab internet tak ley nak connect. i tahu la u baru beli PSP. jangan la sampai i ini u lupakan T___T. okey jap-jap. sebelum terlambat nak cerita pasal PSP baru mr.izan.

mr.izan : awak,saya nak beli psp boleh?
izan : la,beli la. kenapa nak tanya saya pulak.
mr.izan : betul ni awak bagi saya beli? tak nyesal?
izan : duit awak,bukan pakai duit saya kan? beli la awak...kenapa nak tanya saya pulak ni?
mr.izan : ye la,awak tu bukan boleh saya tak layan awak sikit. kang kata tak sayang la,tak rindu la. HAHAHA
izan : ye ke saya macam tu? HAHAHA

aku ni jenis yang ada angin sikit. kalau time angin kus-kus kau boleh mampus aku datang. kerja nak marah je. mr.izan pergi kerja, balik penat-penat dia mengadap tv tengok badminton pon aku kata dia tak sayang aku. dia main poker lebih-lebih pon aku kata dia tak sayang aku. ops! poker kat fb eh. motif? BLAH! kau dah tekeluar tajuk.

so,kesimpulan dari apa yang hendak disampaikan. aku suka dengan hasil titik peluh mencurah-curah aku menukar layout baru ini. kita nantikan sampai bila ianya akan bertahan. holeyh!

p/s: lapaq nasi dah ni...babe,cepat balik. i dah kebuluq T__T

with❤:izan®

No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)