Followers

Wednesday, May 19, 2010

dah rasa? bagus!


ada banyak benda di dunia ni yang kalau kita tak pernah jumpa,tak pernah alami dan tak pernah laluinya dengan sendiri kita takkan rasa bagaimana rasanya. sebagai contoh:

  1. bersalin,hanya orang yang pernah mengandung dan melahirkan sahaja tahu bagaimana rasa sakit bersalin itu. aku? belum pernah rasa. dan insyaAllah aku nak rasa. AHAHAHA...
  2. putus cinta,hanya orang yang pernah bercinta dan ditinggalkan sahaja tahu bagaimana perasaan frust menonggeng.
  3. malu dihina, hanya orang seperti aku dan athiah yang tahu bagaimana perasaan ditengking oleh mak cik librarian. padahal boleh ja kot cakap elok-elok yang hari ni server down dan tak boleh pinjam buku. tak payah kau jerit dari kaunter okey! lepas tu semua orang nak pandang kitorang.
  4. dan hanya bila kau kena bagaimana aku kena baru kau rasa sedap tak bila sesekali ko berada dalam kasut aku. takkan kau nak duduk sedap-sedap ja kat atas tanpa pikir nasib-nasib orang macam aku. hidup ni umpama roda. tunggu masa ja. kau akan rasa balik. aku bukan nya baik sangat asyik nak jaga hati kau je. hati aku?
okey,dah kena stop. sudah berunsur emosi yang kurang enak. oleh itu? jom makan bahulu hadiah dari jiran ;)

with❤:izan®

4 comments :

  1. haaha
    nasib dah stop
    hohoho
    makan jgn xmakan

    ReplyDelete
  2. ko nak jugak ke hans?
    meh la,ade bape ketul je lagi ni...
    HAHAHA

    ReplyDelete
  3. hope happy go lucky dalam relitionship dengan mr izan..hope love until akhir hayat...jelous plak aku tengok ko dengan mr izan

    ReplyDelete
  4. mylife-mysin-myfate : thanks ;) takpe,maybe kau akan rasa juga nanti. just masa tu je belum sampai lagi ;) hehehehe

    ReplyDelete

leave me some words ;)