Followers

Tuesday, May 18, 2010

bot wap

firstly kredit to acancapik kerana memberi aku tajuk entry ni. aku memang ada problem sikit dengan pemberian tajuk ni. dari dahulu sampai la sekarang.

dalam bahasa inggeris nya steamboat. aku dengan athiah plan nak makan steamboat ni dari awal sem lepas lagi. sorry babe. u balik rumah minggu lepas kan. so i pergi makan dengan mr.izan dulu. sem depan masuk je encik JPA kita tu. benda pertama adalah steambot! holeyh!

gambar steambot tak da. ada gambar makhluk comel sahaja. nah-nah. tatap la sampai muntah.

okey,tak nampak comel. mr.izan kalau ambil gambar aku memang macam nak gigit je. 

dan untuk pengetahuan. mr.izan ni berlidah pendek HAHAHA

tak de pelat pulak dia cakap. cuma suka cakap meleret-leret gitu. nak kata manja pon boleh la. kadang-kadang aku kena tanya 2,3 kali ape yang dia cakap. sebab manja sangat. HAHAHA. mampos kena pasang ayat pujuk malam ni....

okey-okey. tahu gambar tak comel. nak suruh jaja gambar  lagi la tu. hamek!

eh,kenapa sampai hentak-hentak kaki tu. tahu la comel. MUAHAHAHA

with❤:izan®

8 comments :

  1. ah, mengidam! mr izan, nak pinjam izan kejap boleh, nak suruh dia tunjuk jalan... muahaha...

    ReplyDelete
  2. nak belanja kitorang makan pon boleh! ;)
    HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. errr.... camna nak guna google map ea?

    ReplyDelete
  4. pergi ke google. atas tu ada map,translate an so on kan. amek mep. if tak paham,komen balik k ;P
    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  5. testing.hahaha

    ReplyDelete
  6. hohoho... apakah nama pusat penghasilan bot wap ni? atee, jom gi makan, aku blanja. hahaha...

    ReplyDelete
  7. babe : thanks babe ;)

    violet : kat johnys,alamanda ;)

    acan : sudah dijawap dekat atas. atie kata kalau nak belanja dia kena belanja izan sama ;P
    HAHAHAHA

    ReplyDelete

leave me some words ;)