Followers

Tuesday, May 04, 2010

genting versi aku syok sendiri

versi dating hari khamis.

hari : khamis la. dah bagitahu pon lagi nak tanya.
lokasi : genting kota kehujanan bak kata dayah.
ditemani : hujan. pergh! memang lebat...
versi : syok sendiri. (SS)

oleh kerana banyak sangat gambar yang aku nak jaja. maka akan ada banyak siri. sapa yang nak makan hati tu boleh pi beli kat mana-mana kedai. hati aku bukan untuk di jual. sudah di miliki oleh mr.izan ;) geli kau nyah mak nak tulis ni...HAHAHA

ss 1
sebab tak dapat naik kabel ke atas. aku naik kereta tak bergerak ni je la. genting ni memang saja nak suruh kita pergi lagi sekali la u..


ss 2 : misi cover perut berjaya!

ss 3 : kalau dah g genting gaya nak kena cam keling sikit. baru kena ;)

ss 4 : abaikan orang di belakang. beliau adalah miss tong..tonggek! kalah i.

ss 5

ss 6 : ni yang buat aku tak tidur malam ni.

ss 7 : pandai pon u ambil gambar i. <3

ss 8

ss 9

and the best ss's photo are :

yang ni kalau hantar kat mak mertua kompen terpilih ni. HAHAHA

p/s: gambar di blog adalah lebih banyak berbanding di fb. sebab ramai sangat kawan aku kat fb. i ni malu nak tayang gambar banyak-banyak di sana. untuk bloggers i rela u ;) 


No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)