Followers

Saturday, May 15, 2010

rumah kakak ku rumah aku juga...HAHAHAHA

semalam memang ngeri perjalanan aku nak balik klang. train nak ke pelabuhan keang delay sampai jam 7.40 petang. aku sampai dekat terminal kl sentral dalam jam 6 petang. punya la ramai orang duk tunggu. nasib la aku sempat beli pau ayam dan pau kaya dekat ktm ukm. so tak de la aku nak hamuk sebab tunggu train dalam keadaan lapar kan...aku memang cepat marah kalau tengah lapar. cuba tanya athiah. bape kali aku naik hangen gara-gara atie siap kemut-kemut semut nak pi makan. HAHAHA....sorry la beb. i memang macam ni. lapar je jadi nak marah je.

sekarang berada di klang. rumah kakak aku. dah lama tak lepak rumah angah. aku rasa sem ni ada la dalam 4 kali je kot. kalau sem lepas boleh kata 2 minggu sekali kompem aku balik klang. T___T

so,aktiviti hari ni di rumah angah adalah masak spagetti! sapa mahu sila jemput aku di kl sentral. aku nak balik lepas asar ni. kalau terserempak boleh la aku bagi semangkuk dua mangkuk. HAHAHA

p/s: ini bukan schedule entry.


1 comment :

leave me some words ;)