Followers

Saturday, April 24, 2010

i-city sendirian

mana boleh jadi macam ni. semua orang asyik cerita pasal i-city. aku pon nak juga. nak juga,nak juga,nak juga. pang! kan dah senyap. tak kira,kalau tak de orang nak bawa pon saya nak pergi juga. biarlah. saya nekad! sebab pergi i-city sorang-sorang so gambar smua sorang-sorang. kan orang pergi i-city ni nak ambil gambar je kan. so aku pon pergi sana ambil gambar dan balik. semua sorang-sorang. saya ulang. saya ke sana seorang.


oleh kerana pergi sana sorang-sorang. kita ambil gambar orang kat sana je la. kan dah kata ke sana sorang-sorang. T____T


lepas ambil gambar orang kita ambil gambar binatang. sebab jalan-jalan sorang-sorang. 


tapi, tiba-tiba ada orang offer nak tolong ambilkan gambar saya. sebab dia kesian tengok saya jalan sorang-sorang. ( ^.^)



dan lagi dia kata sebab saya comel sangat,dia offer lagi sekali untuk ambil gambar saya sorang-sorang dengan pokok pula. sebab saya kan ke sana sorang-sorang. T___T


sebagai tanda penghargaan,saya lampirkan sedikit tanda kasih dan sayang kepada orang yang membenarkan saya berjalan sorang-sorang,ambil gambar sorang-sorang,dan tiba-tiba saya teringat. kenapa tangan ni macam ada dua orang. (^-^)

p/s: i love u!

10 comments :

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    nak g gakkkkkkkkkkkkkkkkkk
    jeles22222222222222222222

    ReplyDelete
  2. memang la pegi sana soran-sorag, tapi kat sana gi jumpa orang. hohoho...

    ReplyDelete
  3. woaaaaaaaaa.
    aku nak gi gak wei! T_T

    ReplyDelete
  4. gurl..
    ape yg menarik kat i-city slain lampu2 tu?
    xpnah g ni..huhuhu

    ReplyDelete
  5. klo gitu aku pon nak try p sane sesorng la..kot2 la ade aweks yg sudi tangkap gambar ngan aku...huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. he'eleh izan ni...malu2 nk ngaku pegi dating hihihi...

    ReplyDelete
  7. i-city ni sampai bila? pameran ke apa? tgk fb pun org letak gmbr3 macam ni

    ReplyDelete
  8. cam besh jer..kena pegi gak nie..sblum tlmbat...;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)