Followers

Wednesday, April 28, 2010

nasi beriani gam

athoyai...boleh tak nak duduk UKM tapi tak nak pergi kelas,tak nak ada exam,tak nak buat tutorial,tak nak buat assignment, and apa saja yang berkaitan. just nak bangun pagi,basuh baju,makan,tidur dan online sahaja. pergh! baik kau duduk rumah tolong hj.salleh jaga kedai runcit beliau. ada juga faedah nya. ni kalau setakat nak menghabiskan beras dan duit beliau baik tak payah. T___T.

okey,jangan marah sebab tu aku tanya boleh ke tak? dah tahu dah jawapannya tak boleh. what a lovely day. exam dah selesai semalam. jam 6 petang dalam keadaan hujan pon sanggup aku redah sampai basah sebab dah naik muak tengok dewan exam. kalau boleh nak terbang je dan tinggalkan si tembam tu. eh-eh tembam, i gurau je. u jangan ambil hati. dah la separuh mr.izan dah ambil, yang separuh lagi pon u nak ambil? dah tu i nak pakai pe? enjin u? T___T.

ops,sebelum terlupa ucapan terima kasih kepada hasmira hashim a.k.a miera kerana membelanjakan diri ku ini dengan beriani gam ala carte. wallah! meleleh ayaq liuq cek ni. dah la baru bangun tidur,terus update blog dan bercerita pasal nasi beriani gam. apa yang gam? itu kena tanya taukeh kedai la...wa talak tahu ma..

pssstt.. aku dah masuk nama ko dalam blog aku ni. jangan cakap aku lupa pula. HAHAHA. pagi-pagi lagi dah pesan suruh aku masukkan nama beliau dalam blog. ye-ye i masuk dah ni. nanti kau nak belanja aku makan ikan bakar pula kan? terima kasih la miera ;) HAHAHA. update la blog kau miera oi. aku jengah tat sat buaya naga semua dah membiak.

 mira aku curi picture dalam fb ko ni. halalkan eh ;)

sudah-sudah. mr.izan ajak i teman dia beli barang hari ni. eh-eh silap,i ajak dia teman beli barang kitorang ;) so jangan nak cari-cari aku dalam masa terdekat ini. babai...

p/s: mr.izan,baju semua dah hantar balik rumah,pakai jersey bola u boleh tak? no berapa? HAHAHA. kantoi sudah.



6 comments :

  1. prnh dgr kat area sne ade ns beriani gam sedap... sedap sgt ke izan?

    ReplyDelete
  2. briani gam ...best2...aku sllu mkn kt sek 15 bangi...sedap...laparlah pulak :(

    ReplyDelete
  3. mungkin sape mkn nasi beriani itu mulut dia akan di gam terus...

    ReplyDelete

leave me some words ;)