Followers

Tuesday, April 27, 2010

caffeine




sila fokus pada mata. cantik kan mata i? HAHAHA. mata tipu memang la cantik T__T

ini juga adalah schedule entry. aku sekarang suka taip entry banyak-banyak then aku aku set kan masa je bila nak publish. sebab bila malam aku jadi cam al makhluk tak boleh tidur kejap. memang susah gila nak tidur bila dah tertelan kopi panas 2 cawan. nampak macam ketagihan caffeine aku dah kembali seperti dahulu. memang tak boleh start la kopi ke nescafe ke,nanti tak boleh berhenti. haish!

p/s: aku tengah tidur kot sekarang ni. eloklah tu. orang jaga kau tidur. orang tidur kau jaga.

1 comment :

  1. tudia... matanya tak menonjol... mulutnya lagi menonjol... baru minum kopi ek?... hikhik



    komen entry i juga ye.. klik laju-laju link nih >>BLOGGER-BLOGGER YANG SUSAH DAPAT DAN BAGI KOMEN!! YEEHA!! MARI SAYA TUNJUKKAN CARANYA..



    ReplyDelete

leave me some words ;)