Followers

Thursday, April 08, 2010

tuna dalam air



malam semalam dengan lunch hari ni just makan tuna dalam air + mayo + crispy dried shrimp. dan menyebabkan hidung aku gatal-gatal tahap nak tenyeh kat dinding. what the? tak kan la makan tuna dalam air boleh menyebabkan aku gatal-gatal hidung dan selesema macam ni? maybe dia nak tuna fresh kot. HAHAHAHAmboih..banyak cantik muka kau? eh sure la cantik. muka i. mr.izan kata i cantik. kau ade? ade? ade? pang! melampau budak ni...

sekarang aku jadi suka dengan lagu AKU WANITA BIASA dari KRIS DAYANTI. rasa macam nak ulang 30 ke 40 kali je sehari. lagu yang tak da kena mengena pon dengan aku. saja ja suka-suka nak suka.

ok,pointless tetiba. just nak bagitahu hidung comel aku sangat sensitif. kalau ada orang yang tak mandi memang automatik aku akan bersin. even kau siap la macam mana pon. aku still dapat hidu ketidakmandian dirimu. HAHAHA...kalau aku tak mandi ja tak pe ;P


4 comments :

leave me some words ;)