Followers

Friday, April 23, 2010

pendedahan eksklusif. gambar mr. izan.

dah lama sebenarnya nak buat entry ni. dah malas aku nak berahsia-rahsia dengan korang. sikit tanya,sapa dia. sapa dia. suka tahu buat aku tak senang duduk. nak kena fikir macam mana cara nak bagi tahu. nanti mula la berkata-kata "eleh,nak tunjuk la tu dia sorang ja ada,ingat aku tak da". kan dah kata belum cerita apa-apa lagi dah mula orang duk kata sini,kata sana. belum aku tayang gambar dia kat public lagi. masuk dalam facebook ke kan. kalau masuk dalam blog ni nampak sangat nak menunjuk. tapi memang aku nak tunjuk pon.

dah malas dan nak berahsia-rahsia dengan korang. nak sangat kan tengok aku punya cinta hati sekarang. tat taraaaaaa... dengan lafaz BISMILLAHIRAHMANIRAHIM. saya sajikan buah hati saya sekarang untuk tatapan umum ;)

eh,silap. ni buah hati lama. sila baca betul-betul. dia tetap mejadi buah hati. tapi dah lama dahulu. HAHAHA

okey,ini buah hati baru. baru sahaja lahir. nama belum ketahuan. sebab ibunya masih berahsia. so mari kita nantikan bersama-sama apa nama beliau. jantina? gegirl ;)

eh,semacam ada nama mr.izan kat tajuk tu kan? jangan marah. kalau saya dah janji nak letak gambar mr.izan maka saya akan letak. ni ha. kan saya dah kata. janji mesti di kota. bukan di kotak! ;P


MY MR.IZAN. u ada? ada? tak da kannnn. KAH KAH KAH

eh,tu apa tu, buat muka tak puas hati. kan dah letak gambar mr.izan ;) tatap la puas-puas. HAHAHA

6 comments :

  1. aku nak tgok muka baby ni jer ...
    sejoookk mata memandang ..
    mr. izan lu x berapa nak nampak
    tetiba mata wa kaboor.


    hahahhahaha


    >>____<<


    p/s: seyes, baby tu gebuz!

    ReplyDelete
  2. ni baby yg lahir sama tarikh ngan besday i ke? comel! macam i. muahaha...

    ReplyDelete
  3. tetiba mata aku rabun kat gmba mr izan...

    choiii betoi mata aku nih..

    ReplyDelete
  4. frodo : nasib la sejuk mata,kalau sejuk perut cam pelik je. HAHAHA

    P/S: adakah segebu diriku? ;P

    ReplyDelete
  5. acan : aah,ni la baby nye ;) erk,comel seperti ibunya. HAHAHA

    ReplyDelete
  6. violet : baik pi cek mata ko. HAHAHA

    ReplyDelete

leave me some words ;)