Followers

Saturday, April 24, 2010

kehendak semata..kalau ada,ada la.. (skinny jeans)


mana nak dapat skinny jeans macam ni. yang color dia bukan color jeans. paham tak ni,bukan color jeans. maksud aku di sini bukan jin mata buta ke hapa ke. ni-ni color yang macam-macam color ni. kalau tahu dimana-mana sila komen saja dimana-mana pon tak pe. saya tak kisah. di blog boleh,di chatbox boleh dan di facebook pon boleh. janji saya dapat baca. jangan delete okey komen anda selagi saya belum baca.

sekian sahaja untuk waktu ini dan saat ini. saya akan kembali bersiaran di waktu lain dan saat yang lain.

p/s: kalau siapa dapat bagi tahu aku kat mana nak beli seluar macam ni dengan harga yang berpatutan aku akan poskan hadiah atau give it by hand hadiah tersebut..kali ni aku tak main-main. ini betul-betul aku teringin nak seluar macam ni. apa nak jadi pon jadilah. aku nak juga! ops,p/s tetibe boleh jadi  panjang.

2 comments :

  1. >>___<<

    wa tau kat mana!!!
    jap wa tipon wa nyer bibik!
    ekekekkekekek


    ((stylo arr ...))

    ReplyDelete
  2. acan tau satu kedai kat sungei wang plaza. ada perasan haritu. kat time square pun ada. jom ngedate, nanti acan cuba tunjukkan kat mana.

    (kalau ingatlah... ngeeee...)

    ReplyDelete

leave me some words ;)