Followers

Sunday, April 18, 2010

sunday..panas,panas,panas!

yeay! sunday...panas,panas,panas! selamat pagi semua kepada yang membaca time pagi,selamat tengahari kepada si pembaca tengahari,selamat petangkepada kamu-kamu yang membaca time petang. dah yang penting, semoga ALLAH selamatkan kamu semua dan diriku juga. pap pap pap..oleyh!

semalam kita dikejutkan dengan berita kehilangan ACHIK SPIN. lokasi kejadian tidak jauh dari UKM. tapi aku tak da di tempat kejadian semalam. sebab semalam ketiduran di bilik tanpa mengambil tahu hal luaran. itu pon nasib roomate aku yang memberi perkhabaran tersebut. semoga arwah ditempatkan dalam kalangan insan-insan yang disayangi ALLAH.

semalam selepas pulang dari ber-night market bersama athiah masih dalam perasaan gembira kering. makan bersama-sama walaupun athiah telah berlenangan air mata menahan kepedasan sambal nasi lemak dia semalam. HAHAHA. then nak kena la hantar cik athiah kita ni pulang ke kolej beliau yang terletak dalam 10 minit perjalanan menggunakan motorsikal dan 20 minit berjalan kaki. masa dalam perjalanan pergi hujan telah renyai-renyai turun. kugagahi juga menghantar beliau. athiah telah mengajak untuk tidur di bilik beliau sahaja kerana khuatir aku dilanda asmara hujan dan akan berteduh di memori daun pisang. namun dek pikirkan laptop dan handphone semua di bilik,dengan TEGAS dan BERKARISMA aku menjawap ""sokey,i nak balik." HAHAHA..COMEL OHH KALAU AKU CAKAP MACAM TU. semua ini dusta,tanya atie macam mana aku jawap semalam.

dan hasil nya? tara ra raaaaaaaa...

holoh holoh holoh...anak sapa la ni. sangat comel walaupun ditimpa hujan dan tak lekang dek panas. KAH KAH KAH. sumpah aku bawa motor nak balik kolej semalam dalam kelajuan 20km/jam. sebab mata aku masuk air dan lens aku terapung-apung di dalam mata. suka mereka berdua berenang dan membuat gimrama air di dalam kolam mata semalam. tapi takpe,saya relakan. sebab mereka mata saya. bukan mata kamu semua.

APA? tidak comel? its okey. sebab mood saya kena baik hari ni. sapa nak pergi mid hari ni? jom, belanja saya sundae pon jadi lah...tapi kena belanja 2 ketul la. sebab? apa sebab nya? and nak tahu sebab nya? saya mahu ngedate! oleyh! HAHAHA...sila tegur dengan perkataan semacam ini kalau terserempak nanti. "eh,u ni izan kan? i bace blog u la" HAHAHA...sumpah aku lari lintang pukang nak cari tandas. betul-betulkan tudung kan nanti nak kena ambil gambar sama-sama and then masuk dalam blog korang.blah la hoi,kau artis ke? ya! artistik. T____T.


cari gadis yang memakai baju seperti ini di mid valley hari ini. kalau jumpa i bagi u kiss 10 kali. muah!

6 comments :

  1. hahah..byk songeh tul makcik!

    smlm aku mimpi ko norizan oi!

    ReplyDelete
  2. hohoho... selamat mengedate dengan jayanya...

    ReplyDelete
  3. eh i pegi mid jgk tp dlm mimpi jek....hehe ;p

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. su-->sapa? saya kah? terima kasih! ;)

    amalina-->aku baru mimpi kau petang td. maknanya esok aku akan call ko ;P
    hahaha

    acan--> dah selamat dan berjaya pon ;)

    corn-->fatut la i cam nak mimpi je pergi mid. haahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)