Followers

Monday, April 26, 2010

aku tolong korang belikan. duit korang la. aku tolong belikan je. eh,paham tak ni tajuk panjang-panjang?

kenapa la paper strategik ni time last paper. kan aku semacam ketiadaan mood sahaja mahu study. bukan tiada mood sebenarnya tapi terpikirkan program selepas exam ni. haish! kenapa ni izan,makin lama makin malas ni. kang tak dapat 3.0 ke atas kang ko gak meraung. ko gak yang malu. okey-okey. oleh kerana aku tengah mood suam-suam kuku je nak study ni kita update pasal bag lah. mahu ke tak mahu lain cerita. dah lama aku dok google punya google nak beli bag secara online. tapi semua tak memenuhi citarasa aku. sekali aku pi jalan-jalan dengan athiah hari tu nampak bag yang aku dok cari selama ini.

selama ini ku mencari-cari,teman yang sejati buat menemani perjuangan suci...okey,insyaALLAH part ni dah jumpa. dan beg pon dah jumpa. yeah! balik klang minggu lepas bawa balik beg ni. sampai kakak-kakak i order mintak belikan lagi. family i memang macam ni. apa yang i pakai semua lawa. kalau orang lain pakai tak lawa pula kan? HAHAHA. ini adalah sesuai sebagai contoh kepada pepatah melayu " masuk bakul angkat sendiri" sokey, i dah biasa kena maki hamun bab perasan sendiri ni. u nak maki lagi? maki la maki..kaki i pon u nak maki? maki la lagi. maki! maki! maki laaaaaaaaa...okey-okey,dah start nak emo.

model adalah sama seperti model baju yang lalu. kirim salam sekarang dia tak layan,dia layan kirim duit ja. HAHAHA


aku suka beg ni sebab boleh digayakan dengan sandang belakang dan sandang tepi. 

kan aku ni jenis yang kalau keluar semua nak bawa. make up lagi,botol air lagi,payung lagi. sampai mr.izan kata "almari u tak nak bawa ke?" how dare u dear!

abaikan kaki si pinky di belakang. saja nak interframe. beliau tidak termasuk dalam ini punya perbincangan.

dengan ukuran diameter bontot 28 cm dan ....


berketinggian 33 cm beliau berjaya menawan hati ku.

okey,bahagian tepi yang sangat sexy. lagi la membuat mr.izan tak keruan melihat i memakai beg sebegini. anda mahu ur mr. jadi macam mr.izan yang duk perli i sebab selalu beli bag baru?

komen jela kalau nak aku belikan. bank in rm40 ja. sekali masuk dengan kos penghantaran dah ni. aku tolong belikan. tak nak pon amek untung duit korang. kalau korang tak nak aku still kena pi beli gak nanti. sebab angah dengan acik aku dah order minta aku belikan. alang-alang nak pi beli beg ni untuk diorang aku belikan sekali la tuk korang. sekian. mood study tiba-tiba datang. huuuuuuuuuuuuu..study...

p/s: sebelum terlupa ada 4 color je aku tengok hari tu. hitam,coklat,kelabu dan putih. itu pon kalau masih ada la. kalau tak da. korang pi beli sendiri la T____T.

7 comments :

  1. boleh dijadikan beg galas dan handbag ;)

    ReplyDelete
  2. oh cantik...nampak cool je sebab guna kulit..

    ReplyDelete
  3. beg tu menarik tp kan i lg tertarik dgn sweater tu...hihi

    ReplyDelete
  4. erk,itu barang lama. sudah lupa beli di mana. T____T

    ReplyDelete
  5. waaa...cantik sgt.. gadis-gadis semua, klu nk kelihatan cun, sila beli...

    (50-50 ek cik izan sbb sye tolong promote ;p)

    ReplyDelete

leave me some words ;)