Followers

Friday, April 16, 2010

HAPPY BIRTHDAY AND HAPPY DELIVERY DAY

my sister dah selamat lahirkan baby girl. hari ni 16/04/2010. belum berkesempatan nak tengok bagaimana la rupa nya anak buah baru aku itu. nama? usah tanya aku. kau pi tanya mak ayah dia. kang memandai-mandai aku bubuh kembang pagi,kuntum,atau seroja mampus kena maki dengan kakak aku. HAHAHA

ini bukan anak angah aku. ni anak cik ju. kawan kepada suami angah aku. montel ya amat ya...

eh-eh jap. so secara automatiknya beday my new anak buah ni sama dengan ACANCAPIK! ;) YEAY...acan,finally u ada kawan nak sambut birthday sama-sama. nanti i sambut birthday anak buah i sama la macam i sambut birthday u. kan kan kan? kira kalau i bagi hadiah kat anak buah i, i dah bagi tuk u sekali tapi kat anak buah i. so u pi mintak kat dia okey ;)

kepada Muhammad Shafiq Khaerlan, HAPPY BIRTHDAY TO YOU ;)  semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki olehNYA. nanti kirim kad jemputan perkahwinan tu i dengan mr.izan nak yang VVIP punya okeyh? kalau u rasa nak sewa kitorang jadi pengapit pon boleh..i kira harga kawan je. HAHAHA

2 comments :

  1. boleh letak nama dia nurul syafiqah ni. ngeeee...

    hehe, thanks ea izan. nak VVIP? duduk atas pelamin lah time pengantin makan, korg makan atas pelamin. VVIP you!

    ReplyDelete
  2. takmo...syafiqah tak glemer. hahaha

    baek kitorang je yang sanding terus. muahahaha
    gatal noe!

    ReplyDelete

leave me some words ;)