Followers

Tuesday, April 20, 2010

hutang lagi?


selasa. petang ni ada pasar malam. kenapa sebut petang? bukan pasar malam pada waktu malam kah? sebab aku tak pi pasar malam time malam. malam rimas la,ramai sangat orang. amboi,belagak nampak ayat tu izan. kang kene abuse kang. HAHAHA. tak pon kena serbu dengan jabatan pencegah mulut-mulut puaka. euwww...takut nya.

khamis ni baru ada paper. pagi tadi punya la awal aku bangun. dalam pukul 8 dah terpacak dok depan bilik air nak mandi. tapi dah ada orang dalam shower. so masuk bilik balik. golek-golek sampai kul 10 pagi la tergolek atas katil. HA,TERTIDUR RUPANYA AKU PAGI TADI. eceh,tertidur la konon. padahal memang dalam mimpi je la yang aku tulis bangun kul lapan tadi.HAHAHA. hajat hati nak ambil buku risiko yang aku hantar untuk di fotostat semalam. sekali kul 11 tadi mat bangla tu kata " adik manissss,buku u tak siap lagi la,petang ni jam 4 u boleh datang ambil " waddeeee.... " okey,abg hitam-hitam manisss,nanti petang adik manisss datang ambil "

kejut mr.izan pukul 6 then tidur balik. kul 6.45 dia nak g kerja baru dia call balik kejut aku solat subuh. ini kan sistem yang efektif. u give and i receive. then i give u more than u give and u receive all ;) motif? megi saya sudah kembang. T__________T. mentulis dengan emosi semacam nak hangin satu badan ni akan mendorong kepada kepanasan yang cepat dan megi akan cepat kembang. kau tahu tak? tak tahu kan? tetibe je la aku dengan atie pi gatal benor tangan ni cek hutang pelajar kat e-warga. mana la tahu kot-kot ada yang terlupa nak bayar ke. atau UKM terlupa nak pulangkan baki ke. wakluuuu UKM lupa nak pulangkan baki. HAHAHA. SEKALI ADA TAMBAHAN SEBANYAK RM198. kenapa? kenapa perlu ada tambahan hutang di saat-saat akhir ini? adakah itu untuk yuran short sem a.k.a sem pendek yang akan ditempuh dengan pendek nafas ku nanti? atau yuran kebajikan? arghhhh..mana nak cari duit ni dah hujung-hujung sem pulak tu.

i nak pergi holiday la nanti,UKM jangan la nak batalkan niat i nak bercoti...alahai! lemah lutut i ni. nak mintak dengan hj.salleh muka ni dah sogan yang amat dah ni. duit,kenapa la kau mengalir keluar macam air. kan besh kalau kat jatuh atas riba macam hujan. wow! kaya i...T_____T.

fin. cerita ini tak da kena mengena dengan perbezaan warna kulit atau pengalaman orang lain. ini hanya pengalaman aku ;) oleyh!

3 comments :

  1. walaupun aiskrim tu murahan dan tak nmpk akan kesedapannye, aku tetap terliur kan eskrem skang jugak

    ReplyDelete
  2. hidup mesti diteruskan...



    apeda komen takde kaitan...

    ReplyDelete
  3. noj-->eskrem kat kenduri je pon. hahaha. dapat free.

    acan-->yeah! im cool bebeh ;P

    ReplyDelete

leave me some words ;)