Followers

Monday, April 19, 2010

memerut

selamat ,selamat dan selamat hendaknya kepada semua.aku ja yang macam tak selamat ja hari ni. dari pagi sampai ke malam melekat dekat meja mengadap laptop. kalau tak dekat meja melekat di katil. sampai kak zie kata tilam aku dah lekuk kat tengah sebab digunakan semaksima yang mungkin. tapi tak pe. memang tugak tilam itu untuk menyenyakkan aku tidur dan lena dengan secukupnya. kalau tak buat apa letak tilam dalam bilik. baik campak je keluar bilik. ops,lupa nak mention. kak zie is my rumate. ke dah pernah mention before ni. biasa la kalau dah tension memanng cepat lupa benda-benda penting dalam hidup ni.

okey kak zie,terima kasih kerana bagi izan megi asam laksa sebungkus sebab izan dapat makan bege je malam ni. punya la ramai orang kat kafe aku sampai tak pernah nampak orang seramai ini. okey,tipu. sebenarnya service kafe yang cam harem jadah sikit. sebab sungguh lembab,walaupun aku just order nasi putih,tomyam ayam dan telur dadar. lain la kalau aku order ayam stim lemon ke,ikan kukus kene kukus dengan pengukus mak aku ke. itu memang dapat dimaapkan. so kafe,kau rugi rm6 hari ini dari aku. sebab aku makan bege rm2.50 je kat abg bege. nasib kau la abg bege.

ahah,komen-komen anda hanya akan di balas setelah 12 malam ini. sebab dah macam ada pertanyaan yang patut dijawap ja. bukan aku tak nak balas komen-komen korang. nanti kalau aku balas bukan korang nak balas balik. balas la balik komen yang dah aku balas. balas membalas tu kan baik ;) okey BALAS MEMBIDAS. sangat PANAS. hahaha...

dah,cerita malam ni menag tak da motif. saja nak kasik blog berupdate ja. oleyh! ;)

4 comments :

  1. tengah diet ker? haha

    ReplyDelete
  2. diet? itu mustahil..aku sedang merebus megi pula ni ;)

    ReplyDelete
  3. service cafe kolej ak pun cam hahaharammm jgk :))

    ReplyDelete
  4. jom kita boikot kafe kolej kita ramai2. lepas tu biar semua kelaparan tak makan. hahaha

    p/s: thanks for dropping by ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)