Followers

Saturday, April 17, 2010

NIPS


tabiat makan nips memang dah lama aku buang. seingat dulu time kat matrik rajin la mengunyah menda alah ni dengan ama,miza n qilah dalam lecture hall. sekarang ni dalam kuliah dah tak buat dah. al maklum lah. makin tua ni nak kena fokus lebih sikit. kan short term memory aku ni kena selalu di asah dengan bermain step mania. motif? tak maen lagi hari ni. tak pe,petang nanti before ke pasar malam kita main lelompat dulu eh dalam bilik. baru aku perasan,tiap kali exam mesti aku nak kena guna liquid paper sekarang. sebab selalu tersalah letak tarikh. nak guna tahun 2009 gak. padahal dah tahun 2010 kan. kadang-kadang bila orang tanya umur kau berapa? aku akan jawap 20 tahun dengan yakin dan berkarisma. hotak kau! dah 21 tahun la mak cik...

banyak benda aku buat sebenarnya dalam 2,3 minggu ni. pi i-city mall. pi sunway. tapi malas nak cerita. sebab nanti kalau cerita nak kena ada gambar. kalau tak da orang tak nak percaya. gambar ada,tapi malu la nak tunjuk. HAHAHAHA. mengong la malu-malu nak letak gambar...

mr.izan: hello? tidur?
izan: aah. penat la...
mr.izan: okey-okey. i nak pi melaka ni nak jumpa ayah jap. petang karang nak ambil kawan kat bukit jalil. malam i nak tengok bola. nanti lepas tengok bola i call u...okey dear?
izan: okey...


yes! menjanda sampai malam.. aku memang suka bab-bab menjanda ni. ;)



p/s: pointless,sebab bila nak cerita nak kena ada gambar. kalau letak gambar nanti nak kena jawap itu dan ini. ohh,dengan dia ni kau pergi jalan-jalan. kau couple dengan dia ke? eh,bukan dia dengan yang itu ka? saya sayangkan dia,so tolong la jaga dia baik-baik. arghhhhhhhh..rasa macam dia-dia-dia je la, aku ni tak nak plak korang sayang..motif?? nak emo..HAHAHA

P/S: I LOVE U!

4 comments :

  1. dolu-dolu mase kecik memang makan nips.. part best lambung and sambut masuk mulut... tapi skang xder da...

    happy posting

    ReplyDelete
  2. hoh, kamu ini memang berani ya, meletakkan gambar benda sedap begini dikala ku kelaparan. makan abc letak nips ni cambest je time panas2 camni.... oh, abc, abc, abcdefg...

    ReplyDelete
  3. ms.ann--> skg dah nak jadi kecik balik kot ;P

    acan-->ya,saya memang pemberani ;P

    nurulain-->boleh,boleh blah menjadi janda. hahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)